• tallkrogen

    Jag friade!!

    Jag har hela tiden sagt att min flickvän ska fria men så hittade jag en ring!! En underbart vacker ring =)

    Så jag friade! Hon sa såklart JA!

    Nu har jag börjat samla saker i min brudkista, idéer och förslag. Vi ska gifta oss tidigast 2011, vi vill ha tid att planera, det ska vara kul att planera!!

    Även om vi inte gifter oss i kyrkan vill vi ha en präst och vi vill ha en väns vännina som är lesbisk och präst. Kanske lite fånigt men det känns rätt att ha en präst som i själ och hjärta vet och står för samma sak som oss.

    Oj vad kul det är med alla idéer som kommer från detta ställe =)
    *LYCKLIG*

  • Svar på tråden Jag friade!!
  • Fenixx

    Grattis, lycka till med planeringen.

    vi började också planera tidigt.

    vet att det finns en 2011-tråd här inne.

  • Hawaiiii

    Grattis! Ni har en underbar tid framför er.... visst längtar man efter själva bröllopsdagen, men förberedelserna är ju sååå kul!

  • tallkrogen

    Nu har jag som inte skulle göra alla fåniga puttinuttig saker gjort en förlovnigssida=) Sitter -dagligen- och surfar på bröllops idé sidor och sparar allt i min virtuella brudkista=) Oj vad jag njuter!
    Det ska bli så kul att gifta sig, att få kalla min flickvän för fru, att få ha ett äktenskap med henne!

  • Jag och frugan

    Grattis till er! Du låter väldigt lycklig.

    Är det bara jag som inte riktigt förstår mig på det här med planering i flera år? Själv tycker jag det är mest jobbigt, nu när det roliga är klart: ringar och klädsel, bara resten av det jobbiga kvar.

  • kikki kikki

    Grattis och välkommen till gemenskapen här inne...ler

  • tallkrogen

    Jag gillar att plannera fest! Men största andledningen från mig är att vi började renovera badrummet före sommaren och det måste bli klart + lite annat i huset. Det känns bara sterssigt om jag ska ha tusen projekt samtidigt.

Svar på tråden Jag friade!!