• MissTiny

    Nu är jag gift!!

    Ville bara dela med mig lite av den bästa dagen i mitt liv! I lördags var det vår tur att gifta oss. Vi hade planerat bröllopet i fem månader och nu var det äntligen vår tur..

    Vi bestämde oss för att sova på varsitt håll natten innan, min man sov hemma med sin bror och jag hemma hos mina föräldrar. Det började lite kaotiskt när en blixt slog ner i huset jag sov i kl 2:30 på natten. Lite elektronik förstördes men annars gick det bra.. Men det va lite skrämmande att vakna av det när man ändå hade svårt att sova pga nervositet. Gick upp strax före åtta efter 3-4 timmars sömn och åt frukost med min tjejkompis som fixade hår o smink. Sen kom min man o vi åkte iväg för fotografering. En bilolycka på vägen gjorde att vi blev 30 min sena.. Detta var dock det enda som störde planeringen så jag är nöjd ändå. Vi fotades ett par timmar och fick sen åka direkt till kyrkan. Vigseln gick jätte bra och det gick väldigt fort! Vigseln tog 30 minuter, men det kändes inte som mer än 10. Jag spelade en del av en låt på tvärflöjt, vilket va jätte uppskattat och kul eftersom ingen visste om det i förväg. Sen blev det lite fotografering innan vi åkte iväg till festen. Vi åt jätte god mat och värdinnan hade planerat in lagom mycket spex, bland annat videorapport från möhippan och svensexan. Det blev några tal och sånger - allt jätte bra planerat. Pappa höll ett underbart tal som gjorde att tårarna bara rann.. Sen blev det dans till kl 2. Natten spenderade vi i en husbil som stod en bit från festlokalen. Hela dagen var helt underbar och jag har aldrig varit lyckligare!

    Ville bara dela med mig av några av mina upplevelser.. Jag har lagt in lite bilder i galleriet!

  • Svar på tråden Nu är jag gift!!
  • Vid havet

    Grattis!! Vad fina ni var! Din klänning är bland det finast jag har sett (har följt den på kinatråden innan) och du var otroligt vacker.

  • MammaMiaa

    Grattis  Ni va jättefina alla tre. jag längtar själv till min stora dag som är om 31 dagar. Så det är snart.

  • 27juni2009

    Grattis! ni verkar oxå haft en toppendag
    TUr att de inte hände värre saker m åsknedslaget...

  • ElevenSeven

    Grattis! Vart tvungen att kolla inklänningen, mkt fin!!!
    Å va jag längtar till lördag nu...

  • Hemlig2009

    Superfina! Jag brukar inte alls gilla klänningar med färg i (hoppas ingen tar illa upp) men din var otroligt snygg! Väldigt annorlunda och superfint med en sådan klar och fin färg som bryter av, resten av klänningen var också lagom romantisk och "fluffig".

  • puppis

    Stort grattis! Jätteroligt att läsa någon annans bröllopshistoria!

    NI är jättefina!

  • Sommarpar

    Åhh, en sån vacker klänning!!! helt klart en av de vackraste jag sett!!!!
    och grattis & lycka till!

Svar på tråden Nu är jag gift!!