• Önskebrunnen

    Nu är jag gift! 4 Juli

    Nu är jag äntligen fru Holm!
    Den stora dagen vaknade före kl 06.00 av mig själv...tvingade i mig frukost,duschade väntade på att resten av familjen skulle vakna.Fixade med barnen lite och kl 8.10 hämtade jag upp min barndomsvän och fotograf.Hon var med mig hela dagen,skönt att ha någon med hos frissan.Kl.11.45 kom min då blivande make till frissan för att åka och fota oss i en park.När vi då skulle börja fota oss krånglar fotografens kamera.Panik!!Men det ordnade sig,vi tog några kort där och skulle ta resten av fotona senare.Kl.12.50 är vi i kyrkan.Vigsel börjar kl.13.00!Mitt hjärta dunkar och jag är lite darrig i benen.Musiken börjar spela och vi går in i altargången.Jag fokuserar rakt fram.Undviker att titta på min mamma som alltid gråter.Ger barnen en blick.När prästen börjar prata släpper den värsta nervositeten och jag kan lyssna på vad han säger.Väldigt vacker solosång av våran solist Helena.Barnen hämtar min bukett och sedan ger vi varandra löftena och sedan är vi man och hustru.Går lycklig fram i altargången,nu som fru Holm!
    Kramar,kramar,fotning,välgångsönskningar och såpbubblor utanför kyrkan.
    Vi åker vidare för mer fotning.
    Sedan hade vi en otroligt trevlig fest i Göstas loge,Yttersjö.Vi åt gott,sjöng,tal,lekte och dansade!!Vi är jättenöjd med allt!

  • Svar på tråden Nu är jag gift! 4 Juli
  • Jen09

    Grattis!
    Vad härligt. Låter som allt flöt på väldigt bra och att det var lyckat :)

  • blivande S

    Grattis!
    Det låter som en underbar dag och kväll för er!

  • 27juni2009

    Grattis, blri sååå rörd varje gång jag läser om bröllop nu efter mitt eget, jag saknar vårt otroligt mycket o idag har jag äntligen blivit fru nilsson på allvar.känner du samma tomhet? väntar på bilder låter som ni hade de underbart
    Jätte garttis!

  • regeringen

    Jag också 4 juli, är nu fru och får säga min man, häftigt!

    Vi fick ett åskoväder över oss i kyrkan men när kyrkporten öpnades och vi gick ut och var det strålande solsken. Jättevackert och kändes som ett gott tecken.

  • Ne11ie

    Gratulerar :D ytterligare en 4 juli här :) Härligt med möjlighet att ha en fotograf hela dagen.

  • MariaochKalle

    Grattiis!! även jag gifte mig den 4 juli, roligt att höra att jag inte var en enda som darrade i benen och hjärtat såå hårt dunkande heheh =)

Svar på tråden Nu är jag gift! 4 Juli