Kort vid vattenfall
Är det någon här som har gjort eller bara sett någon bra på kort på brudparet i eller framför ett vattenfall. Lite sugen...
Är det någon här som har gjort eller bara sett någon bra på kort på brudparet i eller framför ett vattenfall. Lite sugen...
Jag har sett ett par porträttbilder och några bröllopsbilder vid vattenfall och det är SÅ FINT. Har du chansen till det så tycker jag absolut ni ska göra det.
I vattenfallet blir ju lite mer trash the dress bilder. Kan ni inte stå vid sidan av vattefallet och så vinklar ju fotografen så att fallet kommer med i bakgrunden? Eller är det mycket terräng vid sidan av?
Kul! Hoppas verkligen att du återkommer med bilder då. Jag funderar också på att trasha, även fast det gör ont i hjärtat.
Jag gjorde en trash the dress där sista fotot togs i ett vattenfall. Jag blev supernöjd med bilderna! Kolla in bilderna på www.frokenfokus.se :
www.frokenfokus.se/i/265785/2009/09/17/mera-trash-the-dress-ttd
Fotografen (Martina Thalwitzer) var dessutom suverän och full av inspiration och roliga idéer. Henne kan jag rekommendera varmt!
i skåne har jag sett flera vigslar vid forsakar. ett lagom vattenfall med en fin stig fram till en liten klippkant invid fallet. klart rekomenderat.