• wiicky

Kort vid vattenfall

Är det någon här som har gjort eller bara sett någon bra på kort på brudparet i eller framför ett vattenfall. Lite sugen...

• Svar på tråden Kort vid vattenfall
  • Boomtown

Jag har sett ett par porträttbilder och några bröllopsbilder vid vattenfall och det är SÅ FINT. Har du chansen till det så tycker jag absolut ni ska göra det.

• wiicky
    Boomtown skrev 2009-07-06 20:25:16 följande:
    Jag har sett ett par porträttbilder och några bröllopsbilder vid vattenfall och det är SÅ FINT. Har du chansen till det så tycker jag absolut ni ska göra det.
    Ja det är jättefint, men jag undrar också hur man gör för att skona klänningen...
  • Boomtown

I vattenfallet blir ju lite mer trash the dress bilder. Kan ni inte stå vid sidan av vattefallet och så vinklar ju fotografen så att fallet kommer med i bakgrunden? Eller är det mycket terräng vid sidan av?

• wiicky
    Boomtown skrev 2009-07-06 20:28:51 följande:
    I vattenfallet blir ju lite mer trash the dress bilder. Kan ni inte stå vid sidan av vattefallet och så vinklar ju fotografen så att fallet kommer med i bakgrunden? Eller är det mycket terräng vid sidan av?
    Det har du rätt i. Nu blev jag sugen på att ta vanliga bröllopsfoton i lite lummig miljö och köra en rejäl trash the dress i vattenfallet. Eller ja, liten fors kanske man kan säga att det är... Tack för idén! Är ju iof lite skeptisk till att trasha saker, men jag vill ändå inte att någon annan använder min klänning och jag lär ju knappast ha den någon mer gång...
  • Boomtown

Kul! Hoppas verkligen att du återkommer med bilder då. Jag funderar också på att trasha, även fast det gör ont i hjärtat.

• ConnyD

i skåne har jag sett flera vigslar vid forsakar. ett lagom vattenfall med en fin stig fram till en liten klippkant invid fallet. klart rekomenderat.

Svar på tråden Kort vid vattenfall