• laris

    Nu är vi gifta!

    Vi hade en underbar dag som slutade klockan 07:00 på morgonen därpå. Allt var över förväntan och våra vänner och familj bjöd på en hel del överraskningar. Allt slit var värt det och det var den bästa dagen i vårt liv. Fasiken vad ni har att se fram emot ni som planerar och sliter!! Har uppdaterat hemsidan med lite foton www.laracalle.weddingannouncer.com

  • Svar på tråden Nu är vi gifta!
  • Tant Doris

    Grattis och ha nu en underbar smekmånad

    Är själv snart på sluttampen, vi gifter oss 090807, och jag börjar bli lite smått stressad men det ska nog gå bra!

    Kram

  • Mrs Baom

    Verkligen grattis!! ser fram emot den 1/8 när vi får säga JA!! inte långt dit:)

  • Robina67

    Åh, så fina ni är!!! Vilka härliga kort, det riktigt sprudlar av kärlek o glädje!!! GRATTIS 6 Lycka till!

  • laris

    Tack alla fina för de vackra orden. Kan inte sluta och titta på alla foton. Det känns så overkligt!

    Tant Doris: Försök att inte stressa och njut. De dagarna kommer aldrig att komma tillbaka. Det är minnen för livet (oj vad jag lät djup ). Men det är verkligen så det är!

  • Tant Doris
    laris skrev 2009-07-06 12:31:39 följande:
    Tant Doris: Försök att inte stressa och njut. De dagarna kommer aldrig att komma tillbaka. Det är minnen för livet (oj vad jag lät djup ). Men det är verkligen så det är!
    Jo, jag vet.. Det går lite upp och ner. Just nu känns det lite bättre eftersom jag har lejt bort arbetet med att göra festprogrammet och allt kring musiken på festen är nästan klart. Imorrn ska vi bestämma meny, har precis fått bekräftat att allt är ordnat med alla papper hos kommunen osv... Det går framåt och då kan man lugna ner sig
Svar på tråden Nu är vi gifta!