• RonnysNina

Breda skor... HJÄLP!!!!

Idag fick jag mina brudskor, som jag har beställt från Pernillas Brudbutik, i modell bredare. Fick knappt in tårna!
    Har alltid jättesvårt att hitta skor som passar då jag har både jättebreda och höga fötter... Just nu känner jag verkligen för att dra nåt gammalt över mig för jag har verkligen ingen lust att komma till mitt bröllop i mockasiner!
    Är det nån som har liknande problem, och i så fall- var hittade du dina skor?
    Snälla hjälp...

• Svar på tråden Breda skor... HJÄLP!!!!
  • SaraPayam

Jag har samma problem. Men jag hittade mina skor på ecco, skomärket va gabor, de är verkligen supersköna, å sitter som en smäck
    Hoppas att du hittar ett par skor som passar.

• SaraPayam

Glömde skriva att bild finns i galleriet

• RonnysNina

De var jättefina!
    Har dock aldrig kunnat ha skor med remmar på ovansidan så jag tvivlar på att de funkar för mig. Ska dock absolut kolla upp ecco!

• SaraPayam
    RonnysNina skrev 2009-07-05 14:30:14 följande:
    De var jättefina!Har dock aldrig kunnat ha skor med remmar på ovansidan så jag tvivlar på att de funkar för mig. Ska dock absolut kolla upp ecco!
    Jag trodde inte heller att jag skulle kunna ha det, men det gick Å de är så sköna. Så kolla upp det, de kostade ca 700kr, vilket är rätt okay pris enligt mig
  • Nippran

Jag hittade mina på Nilsons och de kostade ca 600 kr. Sandaletter i skinn med hälrem som inte var för lågt skurna, låg klack samt passade min breda fötter. Ska se om jag hinner med att lägga in en bild idag...

• 27juni2009

så komiskt, när jag läste ts tänkte jag direkt föreslå gabor, tittade in i payams galleri o finner att hon o ajg haft likadana skor, fast mina var svarta kan säga att mina fötter SVULLNADE rejält under kbällen, men jag hade inte int ett dugg utan upptäckte svullanden vid skoleken, tackade gudarna för att det var resår remmar annars hade jag aldrig fått på mig dem igen.... mina är inköpta på jern´s.

• Flisa80

Jag har också breda och höga fötter och hittade mina brudskor på Rieker. Trodde inte att de hade lite "yngre" skor, men jag tog miste. Jag gick inte in dem överhuvudtaget och hade inte alls ont i fötterna efter den långa härliga bröllopsdagen...

• RonnysNina

*puffar lite*
    Tar hemskt gärna emot fler tips!

Svar på tråden Breda skor... HJÄLP!!!!