• AloveU

    Morgongåva till mannen

    Vet inte vad jag ska hitta på för något fyndigt att köpa till min blivande make i morgongåva. Jag känner inte direkt för att köpa något smycke då han inte är överförtjust att det. Är det någon som har något förslag?

  • Svar på tråden Morgongåva till mannen
  • JustMeAndMyLove

    Måste säga secret box jag med, för det skriver jag i alla "morgongåve-trådar" :)

    Eller varför inte gå en kurs i exotisk dans som du sen visar upp i sovrummet eller likannde?

    Vore också coolt ;)

  • Bambi76

    Jag har fixat så att jag och min blivande make kommer att åka iväg och på hotell en natt en månad efter bröllopet så vi kan fira 1 månads bröllopsdag

    @justmeandmylove:
    Det där var ju en skitbra ide juh , Attans att jag inte kom på den tidigare och haft det som present till mannen min , jag är ju trots allt gammal dansare

  • JustMeAndMyLove

    Du kan ju alltid göra det till 2 månaders bröllopsdagen, hehe :D


    Bambi76 skrev 2009-07-03 16:03:35 följande:
    Jag har fixat så att jag och min blivande make kommer att åka iväg och på hotell en natt en månad efter bröllopet så vi kan fira 1 månads bröllopsdag @justmeandmylove:Det där var ju en skitbra ide juh , Attans att jag inte kom på den tidigare och haft det som present till mannen min , jag är ju trots allt gammal dansare
  • Bambi76

    *skrattar*
    Ja, det har du rätt i :-P


    JustMeAndMyLove skrev 2009-07-03 16:05:55 följande:
    Du kan ju alltid göra det till 2 månaders bröllopsdagen, hehe :D
  • Red Scarlet

    Jag säger också secretbox, den jag gav blev så mycket mer uppskattat än vad någon graverad fickplunta, manschettknappar, guldklocka eller smycke någonsin kunnat bli av min make.

    Fantastiskt roligt var det med! (Några få bilder finns under starka bilder i mitt galleri)

    Annars lät det där med dans väldigt kul också! Jag hade nog dock sparat det till hans födelsedag el något, och givit honom något som var bestående i morgongåva.

  • JustMeAndMyLove

    Jo det är sant, man vill ju helst ge ett minne som består som morgongåva :)

    Secret box tror jag de flesta skulle uppskatta!

    Red Scarlet skrev 2009-07-03 18:55:53 följande:


    Jag säger också secretbox, den jag gav blev så mycket mer uppskattat än vad någon graverad fickplunta, manschettknappar, guldklocka eller smycke någonsin kunnat bli av min make. Fantastiskt roligt var det med! (Några få bilder finns under starka bilder i mitt galleri)Annars lät det där med dans väldigt kul också! Jag hade nog dock sparat det till hans födelsedag el något, och givit honom något som var bestående i morgongåva.
  • När2blir1

    Har oxå funderat på secret box.. men har nyss fött barn 5 veckor sedan och min kropp ser hemsk ut och med en massa kilon som inte borde vara där.
    Tror inte min m2b skulle uppskatta de bilderna så mkt då. Vi gifter oss den 8 augusti då vår bebis är 2½mån.

  • gustina

    Min fick en xbox av mig.... Det var i helgen o nää, jag har inte sett på TVn sen dess ;) Men å andra sidan- den grabben som inte blev överförtjust i mig vid presentöppningen, han fanns inte!

  • b2b09

    Om det nu skulle vara så att secret box inte är något för dig (för det ju det enda som andra tipsar om här inne... ) så föreslår jag "52 Romantiska Veckor". Här finns en länk till den romantiskapresenter.se/
    Den skall jag ge till min blivande.

  • DarlingLiellen

    En tatuering.
    Då menar jag givetvis inte ditt namn i ett rött hjärta eller nåt sånt, utan en egen vald bild någonstans där det passar honom, å så kan han tänka på dig varje gång han ser den.

  • DarlingLiellen

    Svårt att slå in en tatueríng iofs, men om du bokar en tid år honom typ en vecka efter vigseln så kan du ge honom tidkortet och sen kan ni gå dit tillsammans å välja en bra bild. Så har jag tänkt mig iaf.

  • Skogsälvan

    Jag hittade en bok, lite i stil med "mitt första år"-böckerna fast med olika saker rörande förhållandet och kärlek. Första ggn man träffades, tankar då och nu och om framtiden etc.
    Den ska han få.

  • jojoånick09

    oj det är många som skriver secret box och ifs det kan vara trevligt,jag skall ge en annorlunda gåva till min blivande..
    vi skall spendera natten på en herrgård och där finns även spa,så jag skall skämma bort honom där.

  • föralltidhans

    Hur hittar man fotograf till secret box? Måste ju vara någon man verkligen känner sig bekväm med som har gjort det tidigare

  • DarkBrideInWhite
    föralltidhans skrev 2009-07-14 14:28:19 följande:
    Hur hittar man fotograf till secret box? Måste ju vara någon man verkligen känner sig bekväm med som har gjort det tidigare
    Du kan bara kolla runt på olika fotografers hemsidor så ser du vilka som har secret box konceptet. Jag kan varmt rekommendera Erika Gerdemark - www.gerdemark.se
    Hon tar gudomligt vackra bilder!
Svar på tråden Morgongåva till mannen