• Ssanna

Klocka till make - HJÄLP!!!!!

Hej,

Tänkte köpa en klocka i morgongåva till min M2B men har fastnat i klock-djungeln. Panik!

Är ute efter en rund tavla, armlänk i metall (ej läderarmband). Modern men tidlös. Prisklass 1000-2000 kr.

Kan någon ge något tips? Jag vet inte ens vart jag ska börja (märke, affär osv).

Tacksam för alla svar!

• Svar på tråden Klocka till make - HJÄLP!!!!!
  • Ore

Certina, Tissot, Seiko är schweiziska klockor som är kända för sin kvalitet utan att vara ruskigt dyra enbart pga märket. Kolla på dem Reptåligt safirglas är ett måste, tycker jag. Vattentåligt är alltid bra.

Kolla i din vanliga klockaffär

• Iluna

köpte en titanklocka på ur och pen 2000kr då vare halva priset..jäte fin tycker jag..sen graverade ja in på baksidan...kommer inte ihåg märket seik nånting tror jag...

• MochP2009

Klockor är ett spännande område.

www.klockor.nu har en hel del klockor i de nedre prisklasserna från flera olika märken som kan vara värda att titta på.

Annars finns det många fina på ebay som jag själv brukar köpa ibland. De har alla haft bra kvalité och jag har betalat mellan 400-1000:-

Skickar med en lång länk som visar ett urval av vad som finns. Se till att handla inom europa bara så blir det ingen moms och tull på varan och så brukar det gå lite snabbare.

shop.ebay.co.uk/items/__mens-watches&Watchband%2520Material=Stainless%2520Steel%7CTitanium&LH_Price=25..250%40c&_dlg=1&_dmpt=UK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL&_fln=1&_mPrRngCbx=1&_ssov=1&_trksid=p3286.c0.m282&Condition=New&Gender=Men%2527s&Casing%2520Material=Stainless%2520Steel%7CTitanium

Svar på tråden Klocka till make - HJÄLP!!!!!