konstigabaralillajag:
Hatar dej??? Låter väldigt starkt att säga så. Herregud, vad har hänt? Och stackars din man... Kan inte vara lätt.
Alla var inte så glada när syrran gifte sig, 19 år gammal med en 10 år äldre man hon träffade när hon var 14. Hon var mobbad i plugget, zero självförtroende. Och nu 15 år senare har dom sagt upp kontakten med oss. Fick ett brev efter Farfars begravning, dom fick nog (dom???) när vi inte ville ha hennes elaks gris på begravningen. Så syrran skrev ett brev på svärmors intiativ. Elakast var dom mot pappa. Syrran tyckte att mamma och lillsyrran gärna fick hälsa på, men dom tackade nej. Aldrig i h-e att mamma åker och träffar barnbarnen när pappa inte får lov.
Pappa tar det jättehårt, men jag skiter fullständigt i det. Minns henne inte som en riktig syster. Helt annorlunda från dom andra systrarna. Vi skiter i henne.
Jag själv fick nån enstaka kommentar när jag gifte mig med en, ve och fasa, muslim. Inte mycket dock, pappas syskon mest. Det är lugnt dock och jag bryr mig inte, antar att dom pratat mycket men rör mig inte ryggen. Alla tycker jättemycket om honom, bara pappas fåniga syskon som är livrädda för min mans kultur.