• Hubba

Är det någon som har gjort Secret Box fotografering hemma?

som tråden visar så undrar jag om det är någon som har haft en fotograf hemma för att göra Secret Box???

Vad ska man tänka på?
    Hur kan man göra iordning ett bra "ställe" för fotograferingen? ska man använda sig av sängen? eller soffan?

Frågorna är många men svaren i min hjärna få... hihi

• Svar på tråden Är det någon som har gjort Secret Box fotografering hemma?
  • jtingstrom

inga problem med att ha den hemma, man kan göra den i sängen, elle ri soffan, eller om ni har typ ett fårskinn eller björnfäll. eller om ni har en fåtölj som e snygg kanman ha den..

Sedan kan man skämta till det, kanske i köket, men kastruller och bara ett litet förkläde på dig.. det är bara fantasin som sätter gränserna...

• Hubba

Tack!

jtingstrom skrev 2009-07-01 21:35:41 följande:
    inga problem med att ha den hemma, man kan göra den i sängen, elle ri soffan, eller om ni har typ ett fårskinn eller björnfäll. eller om ni har en fåtölj som e snygg kanman ha den.. Sedan kan man skämta till det, kanske i köket, men kastruller och bara ett litet förkläde på dig.. det är bara fantasin som sätter gränserna...
  • T3ZZ

Gjorde min förra veckan. Vi var ute i trädgården och ängen utanför sen åkte vi till ett badställe på min kompis föräldrar hem (obs! ingen publik ;0)).
    Det var svårt att vara seriös när man låg där halvnäck. Sen så tog hon kort när jag inte visste om det så det blev vissa halvflummiga kort.

• T3ZZ

Ett tips är att ha en extra kompis till hand som kan springa med rekvisita å kanske visa hur man ska poasa. Det gjorde min andra kompis som va me iaf. =)

• ConnyD

jag har gjort ca 90 procent av secret box fotograferingarna hemma hos kunden och den stora fördelen är att de känner sig säkrare och "kaxigare" i sin hemmamiljö. det är enklare att slappna av där. en seriös fotograf ber nog om att få komma dit och titta innan för att se efter bra miljöer.

Svar på tråden Är det någon som har gjort Secret Box fotografering hemma?