• guldlockm

Secret Box - Paulina Westerlind

Hej!

Jag har precis bokat in min secret box fotografering med Paulina Westerlind. Hon tar helt fantastiska bilder och verkade supertrevlig. Vi ska fota på ett ställe som heter Buddha Spa, och det verkar vara hur bra som helst.

Någon som har gjort secret box med Paulina och vill berätta om sina erfarenheter?

Eller någon annan som har anlitat någon annan, vad fick du betala?

Paulina tar 3800kr inklusive lokal. Hon tar ca 500-600 bilder (tar ca 1-2h) och sedan får man välja ut 10st från 35 bilder och dessa hamnar sedan i secret box.

Måste dock säga att jag är lite nervös, men det ska nog gå bra, Paulina verkar vara så gullig och trevlig!

• Svar på tråden Secret Box - Paulina Westerlind
  • guldlockm

Puffar Puffar, ingen som har gjort Secret Box?

Är så nyfiken : )

• Lilla   skrållan

Jag gjorde en secretbox i april men inte för Paulina.

Det var verkligen en kick och fotona blev jättebra! Det kändes på något sätt häftigt att ha gjort det.

Jag hade tre set med underkläder med mig och vi fotade från kl 8-14 på ett slott. Allting kostade 3500 kr men det var med rabatt då vi har bokat samma fotograf till bröllopet. Han gick verkligen in för att hitta en bra miljö och lade ner mycket tid på korten så det känns helt värt pengarna. Det blev ca 400 bilder och jag fick alla bilderna på en cd-skiva + 10 kopior från fotografen, inklusive förstoringar. Det jag gjorde var att göra en fotobok. det finns så man kan ladda ner från bla Fuji. där kan man redigera bilderna själv och arrangera dem, det blev jättebra och ett album (en bok med riktiga pärmar) kostar 299 kr för A4 format. Vi gifter oss 11 juli och det ska bli spännande att se vad han säger när han får se boken.

Jag hade en stylist också som jag betalade 1000 kr för smink och hår. Hon var också med hela dagen och hjälpte till med strumpeband och påbättring av smink och hår. Man kände sig som en filmstjärna då hon rättade till håret varefter jag intog olika "poser".

Vet inte om det hjälper dig något...

Lycka till!

• Mlle M

Paulina ar super!! Har haft henne som fotograf, dock ej secret box men jag skulle inte vara det minsta orolig...........

• guldlockm

Uppdateting från min som nu har fotat mig hos Paulina, hon är verkligen hur duktig som helst och jag är så nöjd med fotograferingen. Det kändes inte alls jobbigt att klä av sig nästan naken inför henne för hon var så professionell och varm på samma gång.

Det är verkligen en egokick och jag rekommenderar alla att göra en secret box för det var så kul. Som Paulina sa, alla är vackra och kvinnokroppen har så mycket skönhet.

Jag har ej sett bilderna ännu, men såg lite undertiden Paulina fotade och jag tror att jag kommer att bli mer än nöjd!

Så kasta er ut, för ni är underbara!

• Red Scarlet

Jag gjorde secret box i maj för Linda broström Cabrera (www.lindisima.se), hon är en fantastisk fotograf som även tog våra bröllopsbilder. Hennes dåvarande pris var ca 2500:- för 10bilder i album, ca 1.5tims fotografering och runt 80-100 bilder att välja från. Jag köpte såklart till säkert 10bilder löst för jag kunde inte bara välja 10st så det blev lite mer, men ändå väldigt prisvärt! Det var också skönt att jag fick så många bilder att välja på (där alla var BRA men en smaksak vilka man ville ha) för det kan vara så olika vilka bilder en fotograf tycker om i förhållande till en själv. Priset du får låter helt ok men att hon tar 500bilder och du bara får välja på 35st låter lite konstigt..varför gör hon så?

Vad kul att du gjort din secret box-fotografering TS, bilderna blir säkert fantastiskt bra!

• erijo

jag måste också skriva om min fotograf orasisfoto.se som fotograferade min secret-box. helt fantastiska bilder. jag fick 90 bilder i cd att välja ifrån och i priset 1900:- ingick album med 8 bilder och present-låda till albumet. man kan köpa flera bilder om man vill. det fanns ett annat paket också för 5000:- om jag minns rätt där frisör och svit i hotell ingick.
    som red scarlet säger det är så kul med fotograferingen! man fattar inte att man är så fin när man ser på bilderna!

• marduc

hej tjejer! är dessa secret box fotograf tipsen i stockholms trakten?

• marduc

Erijo: var det manlig eller kvinnlig fotograf som tog secret boxbilderna?

• erijo

marduc: både och. det var killen som fotograferade och hans sambo som är också fotograf som assisterade. jag hade också en kombis med mig, dels för hjälp med håret och make up och dels för att hon är så rolig. det var som en liten fest faktiskt med mycket skratt. de var båda riktigt professionella och det gick hur lätt som helst, trots att jag var lite skeptisk i början att ha en manlig fotograf. det hjälpte att vi hade träffats innan för att titta på andra bilder och planera lite.

Svar på tråden Secret Box - Paulina Westerlind