• Goldi

Min klänning är förliten =(

Panik, prövade min klänning igår och jag har nog gått upp i vikt för den gick precis att knäppa och jag kunde ej andas...Fattar inte, har dragit in på sösaker och dylikt...Jag vet att jag inte är tjock jag hat storlek 34 på klänningen men är ändå ledsen för nu måste de sprätta upp min underbara klänning =(..Funderar på att kanske "svälta" i en månad för jag vill verkligen inte att de sprättar upp den, känner mig misslyckad.

• Svar på tråden Min klänning är förliten =(
  • Tokstolla

Det kan inte vara så att du är väldigt "vattensvullen"? Det har ju varit så varmt och du kan ha dragit på dig massa vatten...
    När ska du gifta dig? Är det snart, och kommer det vara lika varmt som på sistone kanske du borde sy om den. Men om du är en 34 inte ska du väl välta då! Risken är att du ser sjuk ut då på din stora dag.

Det hjälper att gå på liknande LCHF dieter då kolhydrater i maten binder massa vätska. Du kanske inte ska svälta men tänka om lite så att du åtminstone tappar vätskan om det nu är det som hänt vill säga.

• Goldi

Hej! jag gifter mig om en månad, men ska till brudaffären idag med klänningen så får se vad dem säger.

• londontjejen

Oroa ej dej det gar bra att ta ut klanningar inga problem alls oftst finns dar somnsman att ta pa.
    Tycker inte att du ska forsoka banta ner dej det satter bara en onodig press pa dej innan brollopet. Att behova leva upp till kanske orealistiska krav. Det kan satta sig i huvudet. Du e dessutom redan valdigt smal. Det ar din dag och du maste kanna dej bekvam.
    Hoppas det loser sig !
    Kram

• MW 090829

Jag har problemet att jag sväller när det är varmt så är lite orolig också. Tror dock att det ska finnas vätskeutdrivande tabletter. Kanske något att prova?

• Tokstolla

MW 090829 skrev 2009-06-29 10:03:16 följande:

Jag har problemet att jag sväller när det är varmt så är lite orolig också. Tror dock att det ska finnas vätskeutdrivande tabletter. Kanske något att prova?
    Den dagen man verkligen behöver hålla huvudet kallt och vara på topphumör? Tror inte det är att rekommendera
  • Pitebrud 090801

Vätskedrivande tabletter är nog inte att rekomendera såvida ni inte vill springa på toa under vigselakten. Har du otur måste du springa på toa ofta. Fast det kan ju bli ett kul inslag i vigselakten. Ursäkta men nu ska bruden ha en liten toapaus. Vi ber alla sitta kvar i bänkraderna.

• Tokstolla

Pitebrud 090801 skrev 2009-06-30 08:20:27 följande:

Vätskedrivande tabletter är nog inte att rekomendera såvida ni inte vill springa på toa under vigselakten. Har du otur måste du springa på toa ofta. Fast det kan ju bli ett kul inslag i vigselakten. Ursäkta men nu ska bruden ha en liten toapaus. Vi ber alla sitta kvar i bänkraderna.
    Haha, jag skumläste och fick inte ihop varför gästerna skulle sitta i baddräkterna (bänkraderna)

TS: Hur ska du göra?
Svar på tråden Min klänning är förliten =(