• Thisla

    Svensexa Eskilstuna Hjälp

    Här ska ordnas en svensexa i eskilstuna inom kort men behöver hjälp med vad man kan hitta på utan att lämna stan eller inte åka så långt max 30-40 min bort??!!

    Vad har ni gjort/ era makar gjort på sina svensexor i eskilstuna?

    Hjälp Hjälp...

  • Svar på tråden Svensexa Eskilstuna Hjälp
  • Bella Notte

    Har ingen aning om vad man kan göra i just E-tuna, är verkligen inte hemma i trakten, men jag har varit på en möhippa där och den bruden fick flyga segelflygplan vilket var enormt uppskattat! Kanske något för den killen?

  • Bella Notte

    Har dom inte dessutom en motorcrossbana där någonstans....typ nära Råby? Tony Rikardsson har väl åkt där?
    Nä, nu kanske jag är ute och cyklar

  • Sesamy

    Min blivande fick gå runt på parken zoo utklädd till fantomen och göra uppdrag och spela paintball i Barva bland annat.

    Paintballen var grymt uppskattad av honom och övriga gäster med. Och parken zoo och fantomen var mest roligt! =P

  • Thisla

    Ja segelflyg lät ju kul ska kolla upp det..

    Hehe.. utklädd till fantomen i parken zoo ja det var roligt..

    Tack för dom förslagen

  • Danne

    Paintball finns i Enköping, Västerås och Köping, säkert också i Eskilstuna. Go-cart, bowling, powermeet, bubbelfotboll, strippklubb, köra sportbil är också kul. Googla och du hittar allt.

    Till uppdrag kan man göra selfies med snygga tjejer, kindpussar, få tjejer att äta från ett godishalsband. Fixa en filmkamera eller en actionkamera och dokumentera. Man kan fixa en maskeraddress, till min brorsa fixade jag en duffmandress (Simpson) från Partykungen. Fixade även orivbar toarulle, ölbälte, pokermarker och lite annat.

Svar på tråden Svensexa Eskilstuna Hjälp