• RebeckaEhlin

Beställa bröllopstårta i halmstad?

Jag skall gfta mig i augusti och behöver boka bröllopstårta.

Vill ha ganska bra pris på tårtan då vi är ca 100personer och vill inte att det skall bli en jättestor kostnad??

förslag??

HJÄLP???

• Svar på tråden Beställa bröllopstårta i halmstad?
  • annapytt

Haha, lite längre än sex minuter kan du nog vänta dig innan du får svar.
    Men ok, här kommer ett tips; ett par kompisar till mig hade tårta från Tårtdesign (heter de väl?). Den var hur god som helst.

• RebeckaEhlin

hehhehe...

Jo, men de håller tyvärr på att flytta och tar inte emot några beställninga :P

• Hemlig2009

Och deras tårta kostar från 48 kr/bit, inte direkt billigt. Men vi var jättenöjda med vår tårta därifrån.

Vet att Östras tar 35,50 kr/bit men de föreslog vit marsipantårta vilket jag inte tyckte var så kul. Men det beror ju på vad ni har tänkt er? Regnbågen är väl också duktiga på tårtor?

• annapytt

Aj då. Men ni kan inte ta en smakturné genom stan då hos de som har bäst pris?

• Jija79

jag har beställt från en tjej i Ugglarp som bara tog 30 kronor biten och i det ingick det att hon körde hem dem när det var dags att äta den på kvällen! Och den skulle tydligen komma i nån frigolitbox så den klarade att stå nån timma oxå. Hon heter Charlotte Pederssen och har 0346-43995. Men jag vet ju inte hur den blir än, men har hört att hon skall vara duktig!

• RebeckaEhlin

Tack, för de tips ni gett..

Bor inte i Hlamstad så känner knappt till några konditori...

Ska kolla upp de ni nämnt tack för tipsen...

• Suss o Jonas

Börjes i Harplinge

Jag beställer (förhoppningsvis, sitter och ringer nu men bara upptaget) min tårta dä
    Jag kommer ha bottnar av sockerkaka med choklad i.
    Chokladmosse och hallonmosse, vit marsipan med gröna detaljer på.

Han har en del olika stälningar jag kommer ha den som är svängd med 5 nivåer. (då vi är närmare 80pers kommer vi få fler tårtor än nivåer så man kan fylla på)

Han tar 39kr/pers och då ingår lån av ställning (ingen deponering) och utkörning.

När jag var där var han riktigt engagerad och lyssnade på vad jag ville samtidigt som han sa vad han trodde skulle bli bättre och det kändes väldigt tryggt och bra.

• skål

Suss o Jonas skrev 2009-07-14 08:59:17 följande:

Börjes i Harplinge Jag beställer (förhoppningsvis, sitter och ringer nu men bara upptaget) min tårta däJag kommer ha bottnar av sockerkaka med choklad i.Chokladmosse och hallonmosse, vit marsipan med gröna detaljer på.Han har en del olika stälningar jag kommer ha den som är svängd med 5 nivåer. (då vi är närmare 80pers kommer vi få fler tårtor än nivåer så man kan fylla på)Han tar 39kr/pers och då ingår lån av ställning (ingen deponering) och utkörning.När jag var där var han riktigt engagerad och lyssnade på vad jag ville samtidigt som han sa vad han trodde skulle bli bättre och det kändes väldigt tryggt och bra.
    Vi ska oxå beställa från börjes. De är jätteduktiga. Ett plus att de kör ut tårtan oxå.
  • 080513 2

Dreamcakes finns i Laholm. Jag vet att hon kör ut.

Svar på tråden Beställa bröllopstårta i halmstad?