• Malla och Mojje

Bröllop på Gullmarsstrand?????????????

Jakten efter lokal fortsätter och nu undrar vi om någon har erfarenhet (bra eller dålig) av Gullmarstrand i Fiskbäckskil?

Tack tack!

• Svar på tråden Bröllop på Gullmarsstrand?????????????
  • annbel

Hej,
    jag är själv på skaftö varje sommar och har jobbat i deras glasskiosk, ätit middag där och varit barnvakt på ett bröllop ordnat där. MITT intryck är att de är trevliga och har bra och proffsig service. Dock är min upplevelse att man måste ha gott om pengar om man skall ha det där. Min dröm hade varit att gifta mig i fiskebäckskils kyrka och ha festen där eller någonannanstans på ön men insåg att det blir snordyrt för alla inblandade att bo över etc. eller för oss att bjuda alla på det.

• lilyrose

Min syster hade sin brollopsfest dar for ca 5 ar sedan och det var jattefint. God mat, bra service - inget alls att klaga pa. De var valdigt nojda och det var gasterna ocksa. Prismassigt ar det val inte dyrare an nagot annat motsvarande stalle?

Lycka till!

• PL080802

Har varit på bröllop där och det var jättefint och god mat.

• Gurnell

Hej. Vi gifter oss 8 augusti i Fiskebäckskils kyrka. Blir dock fest i Rågårdsviks pensionat. Tycker att det stället är mer pitoreskt samt Gullmarstrand är lite för dyrt. Dock blir bröllopsnatten på Gullmarstrand.

Vad jag vet är att Gullmarstrand har jättegod mat och är väldigt profsiga. Och Skaftö är väl vakraste platsen som finns. =)

Lycka till

Svar på tråden Bröllop på Gullmarsstrand?????????????