• möklin­tabröl­lop
    Äldre 23 Jun 09:09
    2623 visningar
    2 svar
    2
    2623

    Börjar bli en Bridezilla!!!

    Gifter oss på lördag och nu känns det som om det mesta inte går som jag vill.
    Febrig m snuva bl.a.
    Våndas inför torsdag-fredag när all dukning & mat ska fixas. Har flera som kommer att hjälpa till men är rädd att jag kommer att vara odräglig.
    Är det någon fler som är eller har varit en Bridezilla?!?!?!

  • Svar på tråden Börjar bli en Bridezilla!!!
  • Humlan­66
    Äldre 23 Jun 09:17
    #1

    Kan ge dig tipset att köpa vitökskapslar på Typ ica eller hälsokostbutik + att du dricker MASSOR med c-vitaminer. Det som inte kroppen tar upp kissar man ut så det är ingen fara.
    Sen det där med bridezilla - tja det händer nog den bäste skulle jag tro och om du tänker efter så är det väl inte så konstigt. Det är ju DIN bröllopsdag så självklart vill du ha det så som du har målat upp i ditt huvud, men det är bra att delegera lite för det vore ju himla synd om du sitter där sedan och inte är medveten om vad som pågår Pga att du är så slutkörd

    precis det hände mig förra gången då jag gifte mig . Mina bröllopskort såg inte fina ut med mina mörka ringar under ögonen
    så denna gången ska jag FÖRSÖKA ta det lite lugnare

    Ta det lite lugnt du och NJUT av din dag

    Lycka till

  • Mulken
    Äldre 15 Aug 23:44
    #2

    Jag trodde aldrig att jag kunde vara en sådan men vet du vad? Jag blir värre för var dag som går! Hahah! Känner mig hemst ibland! xD

    Mamma har fortfarande inte kunnat smälta det helt, för på hennes tid i hennes hemland har bruden inget med bröllopsplaneringen att säga till om. Det är kvinnorna i släkten som ska hand om det tydligen. (Får min mamma som hon vill kommer jag må illa av allt glitter, fluffig tyll, blommor och bling-bling, nej tack!)

Svar på tråden Börjar bli en Bridezilla!!!