• paakab­aka
    Äldre 22 Jun 20:15
    3498 visningar
    4 svar
    4
    3498

    Dåliga bröllopslistor

    Hej!

    Ska gifta mig och tänkte lägga upp en bröllopslista på internet, men alla är så dåliga. Har något en tips om en bra lista?

    Nånstans där man kan söka upp sina varor typ från flera olika bra butiker?

  • Svar på tråden Dåliga bröllopslistor
  • kajsak­arlsso­n
    Äldre 22 Jun 22:10
    #1

    Hej paakabaka,

    Jag använder en jättebra sida för min lista, kika på varbrollopslista.se! Här hittar man hur mycket grejer som helst, allt från Iittala glas och porslin till den senaste platt tvn, som man kan lägga till sin bröllopslista. Man får en helt egen sida för sin bröllopslista som man kan skicka till sina bröllopsgäster. Från denna sida vet de precis vad vi önskat oss, vad som återstår att köpa och bäst av allt en direkt länk till den butik där de kan köpa presenten. Hur bra som helst!!

    Testa själv o se vad du tycker. Tror att det även funkar med vårbröllopslista.se

    Lycka till :)

    Kajsa

  • paakab­aka
    Äldre 22 Jun 23:07
    #2

    Hej!

    Det var ju precis nåt sånt här som jag letade efter

    Tack för tipset!

    /P

  • kajsak­arlsso­n
    Äldre 23 Jun 11:01
    #3

    Hej igen!

    Det var så lite så. Jag va precis inne på http://vårbröllopslista.se o la till o tog bort lite grejer. Vi ska önska oss ett helt nytt badrum :)!

    Ha det bra!

    /Kajsa

  • paakab­aka
    Äldre 6 Jul 21:00
    #4

    Hej alla!

    Jag måste bara rekommendera sidan (www.varbrollopslista.se) igen, vi har precis lagt upp vår lista där och bifogat länken på våra inbjudningar (lite snyggt och diskret).

    Responsen har varit positiv, ingen har tyckt det har varit krångligt alls. Fast lättast hade det nog ändå varit utan presenter alls kanske ...

Svar på tråden Dåliga bröllopslistor