• didis
    Äldre 18 Jun 08:37
    3992 visningar
    23 svar
    23
    3992

    Fästman avslöjad som porrstjärna...

    Hur bra koll har ni på vad er blivande make sysslar med på dagarna egentligen?

    KAN han vara porrstjärna i smyg??

    Och skulle ni kunna gifta er med en nuvarande/före detta "porrstjärna"?

    www.aftonbladet.se/nyheter/article5398093.ab

  • Svar på tråden Fästman avslöjad som porrstjärna...
  • didis
    Äldre 18 Jun 08:38
    #1

    Ja, jag är lessen alla ni som tror att det var jag som avslöjade maken... han jobbar med något så osexigt som tubiner.

  • drömla­nd
    Äldre 18 Jun 08:52
    #2

    omg!

  • Imma
    Äldre 18 Jun 08:52
    #3

    Allvarligt talat, jag ser mig som en liberal och relaxad person, men en sån sak skulle jag helt enkelt inte kunna hantera. Och hade han dessutom "missat" att berätta det för mig skulle det vara riktigt kört.

    Min fästman jobbar som controller och jag har faktiskt varit på kontoret och hälsat på, så jag känner mig rätt trygg med att han faktiskt befinner sig där på dagarna.

  • Vid havet
    Äldre 18 Jun 09:00
    #4


    Det största problemet är väl att han hållt det hemligt! Eller ja, jag skulle väl inte vara supersugen på att vara ihop med en porrskådis - men att den jag är förlovad har ett hemligt liv... det går bort.

    Om inte min blivande makes företag är den cover-up för ett porrfilmsbolag (ärligt talat - de som jobbar där är inte särskilt sexiga någon av dem... förutom min sambo då som givetvis skulle platsat i vilken film som helst ) så är jag rätt säker på att jag vet vad han pysslar med.
  • didis
    Äldre 18 Jun 10:36
    #5
    Imma skrev 2009-06-18 08:52:24 följande:
    Allvarligt talat, jag ser mig som en liberal och relaxad person, men en sån sak skulle jag helt enkelt inte kunna hantera. Och hade han dessutom "missat" att berätta det för mig skulle det vara riktigt kört.
    Håller med! Även jag skulle ha lite svårt för om maken spelade in porrfilmer. Kan se samtal utspela sig i fikarummet på jobbet:

    - såg en film med din man igår, "Nakna skinkor i flottan".
    - trevligt, den rollen gör han så bra!



    Nä tacka vet jag turbiner!
  • MrsHel­loKitt­y
    Äldre 18 Jun 13:06
    #6

    Gud va sjukt! =)

    Vilken lögn, skulle det komma fram att min m2B skulle jobba som porrskådis, skulle jag göra slut men vart lite imponerad över hur han lyckats dölja det. Jag skulle frågasätta hur bra männiksokännare jag va. Stackar tjej i alla fall, tur att hon fick reda på det innan i alla fall.

  • Äldre 18 Jun 13:11
    #7

    Hmmm, ungefär där går nog gränsen för vad jag skulle kunna garva åt om det var i mitt eget verkliga liv det hände.

    Förresten skulle det nog ärligt talat räcka med väsäntligt mindre lögner för att jag skulle avskriva mannen i fråga som livspartner då jag anser att tillit är själv agrunden för att kunna leva med någon. Han behöver inteberätta allt i sitt liv för mig. Men ljuga om saker, det accepterar jag inte.

  • mindag­2009
    Äldre 18 Jun 13:11
    #8

    Jag skulle be han visa vad han hade lärt sig på jobbat
    Eller sagt:
    Det hade jag aldrig trott, du som är som en sköldpadda på rygg i sängen.

  • Äldre 18 Jun 13:12
    #9

    Det stavas väsentligt...

  • JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 18 Jun 13:13
    #10

    Jag har varit ihop med en tjej som gjorde porr innan vårat förhållandce, hon berättade det inte utan jag fick veta det av en "vän" till henne som skickade klipp och reklam för filmen. Blev rätt så CHOCKAD kan jag ju säga.

    Hade hon berättat det så hade jag inte brytt mig men just det faktum att hon inte ens efter att jag viste ville erkänna det riktigt gjorde att jag insåg att vi nog inte var rätt för varran. Jag kräver ärlighet i ett förhållande, och det är nog det enda krav jag har också :/

Svar på tråden Fästman avslöjad som porrstjärna...