• didis
    Äldre 18 Jun 08:37
    3992 visningar
    23 svar
    23
    3992

    Fästman avslöjad som porrstjärna...

    Hur bra koll har ni på vad er blivande make sysslar med på dagarna egentligen?

    KAN han vara porrstjärna i smyg??

    Och skulle ni kunna gifta er med en nuvarande/före detta "porrstjärna"?

    www.aftonbladet.se/nyheter/article5398093.ab

  • Svar på tråden Fästman avslöjad som porrstjärna...
  • didis
    Äldre 18 Jun 08:38
    #1

    Ja, jag är lessen alla ni som tror att det var jag som avslöjade maken... han jobbar med något så osexigt som tubiner.

  • drömla­nd
    Äldre 18 Jun 08:52
    #2

    omg!

  • Imma
    Äldre 18 Jun 08:52
    #3

    Allvarligt talat, jag ser mig som en liberal och relaxad person, men en sån sak skulle jag helt enkelt inte kunna hantera. Och hade han dessutom "missat" att berätta det för mig skulle det vara riktigt kört.

    Min fästman jobbar som controller och jag har faktiskt varit på kontoret och hälsat på, så jag känner mig rätt trygg med att han faktiskt befinner sig där på dagarna.

  • Vid havet
    Äldre 18 Jun 09:00
    #4


    Det största problemet är väl att han hållt det hemligt! Eller ja, jag skulle väl inte vara supersugen på att vara ihop med en porrskådis - men att den jag är förlovad har ett hemligt liv... det går bort.

    Om inte min blivande makes företag är den cover-up för ett porrfilmsbolag (ärligt talat - de som jobbar där är inte särskilt sexiga någon av dem... förutom min sambo då som givetvis skulle platsat i vilken film som helst ) så är jag rätt säker på att jag vet vad han pysslar med.
  • didis
    Äldre 18 Jun 10:36
    #5
    Imma skrev 2009-06-18 08:52:24 följande:
    Allvarligt talat, jag ser mig som en liberal och relaxad person, men en sån sak skulle jag helt enkelt inte kunna hantera. Och hade han dessutom "missat" att berätta det för mig skulle det vara riktigt kört.