• PowerOfLove

Jag ska fria på Midsommarafton

Jag ska fria till min kille på midsommarafton. Jag har beställt ringar(igår) och dom kommer på torsdag. gick himla fort :D Har funderat ett tag på det och vi har pratat lite löst om det men jag vet att han vill.
    Jag har varit förlovad förut men aldrig friat förut och jag vill göra nått riktigt riktigt bra frieri till honom. Jag vill bara ha massa tips på bra saker.. inte nått vanligt..

Snälla ge mig tips.

• Svar på tråden Jag ska fria på Midsommarafton
  • Lady o Lufsen

Jag fick en gång i uppdrag att skriva med glasyr (som sedan bränns i brännugn) på en tallrik "Vill du gifta dig med mig", som tjejen sedan serverade mat på till killen...när han hade ätit upp maten så såg han vad det stod...

• Lady o Lufsen

Firar ni i någon park med folkdans eller annat uppträdande så kan du ju alltid be att få låna en mikrofon

• Lady o Lufsen

Vad synd- den funkade inte...ska försöka hitta en annan länk

• SkogsNorpan

Åh, vad romantiskt å mysigt! Lycka till och hoppas han säger ja!!! Och hoppas att ni får en riktigt härlig dag!

Jag skulle oxå vilja fria till min kille, men är rädd att få ett nej. Är inte helt säker på at han e redo för det, vi har ju bara varit ihop i 8 år snart.

• PowerOfLove

GUD vilken underbar ide med microfonen. Och jag kan redan nu säga att så kommer det bli. Då får ju även sonen vara med på det hela :D Får bjuda med lite vänner till oss också så han inte förstår nånting :P Tack för det underbara tipset.

Jag har också varit rädd för o få ett nej men nej det skulle han nog aldrig säga :D

• Lady o Lufsen
    PowerOfLove skrev 2009-06-16 13:49:29 följande:
    GUD vilken underbar ide med microfonen. Och jag kan redan nu säga att så kommer det bli. Då får ju även sonen vara med på det hela :D Får bjuda med lite vänner till oss också så han inte förstår nånting :P Tack för det underbara tipset.Jag har också varit rädd för o få ett nej men nej det skulle han nog aldrig säga :D
    Var så god!

Såklart han kommer säga JA!
    Lycka till!
  • PowerOfLove

Jag tror han fattar redan när han ser mig på scenen med micken haha :D

Svar på tråden Jag ska fria på Midsommarafton