• mindag2009

Hur ska ni göra med fotografen?

Hejsan!
    Vi har hittat en underbar fotograf som vi har anlitat.
    Men nu undrar vi lite om vi inte måste boka en till!?
    För den fotografen som vi har bokat ska vara med från morgonen med mig och tärnorna men då började vi fundera om inte mannen ska ha en fotograf som ska vara med han och hans marsalker?

Sen så undrar vi lite hur länge ni ska ha fotografen med er? Ska han/hon vara med precis hela dagen eller
    ska hon/han bara vara med på vigseln och sedan ta kort
    efter?

Vi funderar lite på att ha med henne från morgonen tills vi sätter oss på planet på väg till våran bröllopsresa!

Tack på för hand

• Svar på tråden Hur ska ni göra med fotografen?
  • Essovich

Ja det är väl bara vad er egen budget tillåter annars är det ju kul att föreviga allt på bild!!!

/Jessica

• 20080719

vi hade från morgonen till bröllopet tog slut. eftersom vi bodde nära så kunde fotografen först fota hos min man och så kom han över till mig och fotade sen

• kpt

En del bröllopsfotografer arbetar med assistenter men om er fotograf jobbar själv kanske ni kan göra så att den fotograferar brudgummen när han gör sig i ordning och sen åker över till bruden när hon börjar bli klar med smink och hår. De flesta brudar vill ändå inte ha bilder där de är osminkade och håret står på trekvart.

• mindag2009
    kpt skrev 2009-06-16 00:23:00 följande:
    En del bröllopsfotografer arbetar med assistenter men om er fotograf jobbar själv kanske ni kan göra så att den fotograferar brudgummen när han gör sig i ordning och sen åker över till bruden när hon börjar bli klar med smink och hår. De flesta brudar vill ändå inte ha bilder där de är osminkade och håret står på trekvart.
    det vill jag min man tycker att jag är som vackrast när jag precis har vaknat och mitt hår står ut åt alla håll!
  • jtingstrom

Klart att han tycker det, annars hade inte gift sig med dig..

mindag2009 skrev 2009-06-16 00:27:51 följande:
    det vill jag min man tycker att jag är som vackrast när jag precis har vaknat och mitt hår står ut åt alla håll!
Svar på tråden Hur ska ni göra med fotografen?