• miwa

imorgon ringer bröllopsklockorna....

Nu är det intemånga timmar kvar, jag är så nervös har inte sovit mer än två timmar inatt, kan ändå inte vila är så uppe i varv. Imrogon den här tiden fotas vi.ÄNTLIGEN

• Svar på tråden imorgon ringer bröllopsklockorna....
  • lecaroline

Spännande!!
    Jag kunde inte sova natten innan bröllopet utan tillslut somnade jag och fick 3 timmars sömn
    Bad att få ordentligt med smink under ögonen så att det inte skulle synas längre fram på dagen

Lycka till i morgon!! NJUUUUUUUUUUT OCH HA ROLIGT!!!!!

• Vid havet

Lycka till!! Ni kommer säkert få en superfantastisk dag.

• Noxire

Hoppas att det går bra i morgon när ni skall fotas. Jag försår att du är närvös när det är så nära som det är. Själv har jag 50 dagara kvar så när på 10 min innan jag går in i kyrkan och jag kan känna av mina närver redan.

Kram till alla

• Fenixx
    ¨åh vad spännande det måste kännas.
  • Hedebris

hoppas du har vattenfast smink, ha en underbar dag!

• miwa

jag har bett hon som sminkar mig ha vattenfast mascara och en himlas massa concealer.. försöker hela tiden tänka på annat men pirret i magen gör mig påminnd om mmorgondagen. För oss är det väldigt speciellt att gifta oss eftersom då kan vi också flytta ihop. förstår ni varförjag e såå nervvös nu...

• lecaroline
    miwa skrev 2009-06-12 16:23:32 följande:
    jag har bett hon som sminkar mig ha vattenfast mascara och en himlas massa concealer.. försöker hela tiden tänka på annat men pirret i magen gör mig påminnd om mmorgondagen. För oss är det väldigt speciellt att gifta oss eftersom då kan vi också flytta ihop. förstår ni varförjag e såå nervvös nu...
  • miwa

Det var den bästa dagen i vårat liv, jag har aldrig känt mig vackrare. allt var perfekt så nu sitter jag i min nya lägh med min man. :)

• Hedebris

vad bra :D Hoppas på att snart få se bilder!

Svar på tråden imorgon ringer bröllopsklockorna....