• Miss Sofie

Bra "hobby" fotograf i Sthlms området?

Hej hej,

Vi ska gifta oss nästa år och letar nu efter en fotograf. "Problemet" är att vi inte vill spendera alltför många tusenlappar för en fotograf när man ändå bara får 20-30 bilder. Så ja undrar om ni kan rekommendera någon amatörfotograf eller hobbyfotograf?

Tack!

• Svar på tråden Bra "hobby" fotograf i Sthlms området?
  • HannaEl

Vi har anlitat Emma Sandström (emmasandstrom.se) som är en jätteduktig fotograf som inte har allt för höga priser. Hon erbjuder även att man får alla bilder som tas under dagen, och det blir ju en hel del!

• Miss Sofie

HannaEl

Tack för tipset, jag ska kontakta henne och se.

Är det nån annan som har tips?

• söstra mi

Jag kan bara hålla med HannaEl, har också bokat och även träffat Emma Sandström och hon känns riktigt proffsig.

• lolca

Vi bokade en bekant till oss Jim Nordlander. Grymt duktig kille som bor i Stockholm. Han var med oss nästan hela dagen och fotade.

• Miss Sofie

lolca
    Har han någon hemsida eller så? Vet du hur mycket han tar betalt?

• Waldekranz

Hur lång tid var Emmas fotografering? Beställde ni heldagar eller porträttsession?

Om någon hade heldag, vad kostade det?

• krispygirl

Vi har anlitat en fotograf som heter Özgur www.fotockholm.se
    Jag ville ha annorlunda bilder och det fick vi jättefina gatubilder från Stockholm till ett rimligt pris och vi var jättenöjda. Du kan se våra bilderna på hans hemsida klicka på Kristina & Can

• BlivandeFruF

Min brudtärnas nära vän är en väldigt duktig fotograf. Hon har gått mediaprogrammet på gymnasiet och går nu en fotoutbildning på högre nivå. En riktigt rar och gullig tjej med talang!
    Hon har ingen hemsida men däremot en bilddagbok
    www.bilddagboken.se
    sök på erikap

det är ju ingen portfolio eller så men man kan ändå se hennes potential på de bilderna!

• alltidvi

Jag vill också rekommendera Emma Sandström (hennes nya webb: adorablemoments.se/) Jag tog "secret box" foton hos henne, blev väldigt nöjd! Vi hade redan bokat fotograf till bröllopsdagen när jag hittade henne, annars hade jag bokat henne på stört! Hon är extremt prisvärd!

• Linaaa

Hej! Kan tippsa om en kille som heter Richard (www.Rafoto.se) Väldigt prisvärd. Vi har själva bokat honom:)

• Miss Sofie

Tack för era svar!

Linaaa
    Jag ska kontakta Richard och se vad han tar för priser.

BlivandeFruF
    Jag gick in och kollade på Bilddagboken och sökte på erikap, jag hittade hennes profil men jag hittade inga bilder. Vet du om hanske kunde skicka något?

Svar på tråden Bra "hobby" fotograf i Sthlms området?