• Svar på tråden Augustibrudar 2009- del 3
  • Pitebrud 090801

    Jag hoppar på här. Har röd ros som tema.

    Planerar en resa till IKEA i Sundsvall om två veckor. Så har ni tips och ideer så tas de gärna emot.

    Söker tallrikar till förrätten. Kan vara engångs också. Såg ett par vit/röda på IKEAs hemsida. Är det någon som har sett något liknande eller billiga vanliga tallrikar någon annan stans?

  • Lischen

    Hej Pitebrud!! Välkommen!

    Jag vet inte om tråden "del 2" fortsätter ett tag till eller inte... men kika in på den tråden också. Vi har iallafall diskuterat lite där de senaste dagarna.

    Jag var till IKEA i Linköping för två dgr sen och där var iallafall papperstallrikarna slut. Personalen sa att de tagit slut fort, och några nya skulle inte komma in. Tyvärr... de var snygga.
    Men jag läste en annan tråd här på BT där ngn tipsade om röda(?) papperstallrikar på Willys, och ngn hade hittat flera snygga mönstrade på Lagerhaus, om det finns i Piteå eller Sundsvall.

  • Birana

    Börjar ni bli nervösa tjejer? Jag hade mardrömmar i början av planeringen som försvann helt efter ett par veckor. Nu har de kommit tillbaka! Och visst, jag känner mig både stressad och nervös nu...

  • Lischen

    Hmmm.. jag har haft mardrömmar hela tiden!! Och flera gånger har jag velat ställa in alltihopa och bara åka iväg nånstans och gifta oss ensamma... puh!

    Jag hoppas bara att jag klarar av att slappna av och njuta ordentligt när det verkligen är dags! =)

  • 20090801

    Rejäl nervositet har börjat här men inga mardrömmar har infunnit sig än tack och lov. Kan vara så att jag har delegerat ut många uppgifter till personer som jag litar på till 200% så att jag inte har så mycket att oroa mig för. Bara en och en halv månad kvar till det smäller.{#lang_emotions_laughing}

  • brud2009

    Har haft några mardrömmar till och från. Senast drömde jag att jag hade glömt att beställa tårta och maten. Kom till restaurangen och de hade fortfarande semesterstängt (de öppnar till den helgen vi gifter oss) KATASTROF, men så glad jag blev när jag vaknade och förstod att det var en dröm, haha

  • Thewedding

    Kul att se att fler drömmer mardrömmar, det gör jag oxå. Och i alla drömmer går nåt snett. Sist drömde jag att jag och tärnan var och letade klänning till henne och strax innan jag skulle gifta mig så hade jag glömt att gå till frissan , hämta buketten och glömt ta kort Hel sjukt

  • För  kärlekens  skull

    jag har oxå drömt massor... att klänningen inte passar och att den är smutsig... att barnes kläder är fel och så har jag drömt om att jag bokat fel kyrka med mera... knäppt...

    kanske för att man nu närmar sig med stormsteg och man känner att man har massor kvar att göra.... men men dagen kommer snart och det kommer förhoppningsvis att lösa sig den dagen och vi kommer att stå som fina brudar och brudgummar...

    Lääääängtar tills den dagen kommer....

  • Fotbollsfru

    Och nu hoppar jag in. Jag är inte nervös alls. Var hos frisören i lördags och fick min provuppsättning. Frisören är jätteduktig och jag blev nöjd. Men jag känner lite att SJÄLVKLART kommer nåt gå fel men vi kommer nog bara skratta åt det. Nu har jag bara dötid att vänta ut. Praktiskt taget allt är klart

Svar på tråden Augustibrudar 2009- del 3