Canvas från Fujidirekt - kvalitet?
Är här någon som beställt Canvas från Fujidirekt? Hur blev den? Vilken storlek beställde ni?
Är här någon som beställt Canvas från Fujidirekt? Hur blev den? Vilken storlek beställde ni?
Jag undrar också detta så jag puffar...
puffar oxå, fast det inte är riktigt auktellt just nu...
ingen som har erfarenhet av att beställa sådana "framkallningar" - inte ens från andra företag?
Ett par kompisar beställde en rätt stor sån ifrån fuji. Granskade den inte så ingående utan ungefär som när man tittar på en tavla på lite håll, den såg fin ut och jag kunde inte se kornighet eller skavanker.
De har väl dessutom specialpris nu, 30 % rabatt tror jag.
/Jessica
det skiljer ganska mycket mellan olika leverantörer, framför allt på efterarbetet. vissa monterar dem andra inte. det kan vara lite pilligt att montera kanvasen så hörnen blir snygga. tänk även på att motivet även finns på den delen som man viker bort över kanterna. det kommer göra att delar av motivet försvinner ute i kanterna. kolla hur leverantören gör, om de tar hänsyn till det.
vi hann tyvärr beställa innan =(
för ca 1 år sedan beställde vi från extrafilm på nätet och de blev jätte bra! vi beställde 2 st canvas ca 60*40 vi är helnöjda!
fujufilm brukar ha rätt blandade kvalite på små bilder iaf, crimson brukar hålla hög kvalite.
De har skickat vår order idag så imorgon eller torsdag bör vi kunna hämta våra canvas på posten =)))
Har ju glömt att uppdatera!!!
Canvas:arna blev SUPERBRA!!! Vi har gett en till mina och en till Marcus föräldrar, behållit en själv och ska ge en till min svåger i födelsedagspresent (mina systerdöttrar var näbbar så det är en på dem). Föräldrarna blev jätteglada och det vet jag att syrran och svågern oxå kommer bli =))))