• sarahl

fortfarande klänningslös

behöver ha en ljust grön (lindblomsgrön)till början av augusti. strl ca 50/52 skall vara tärna max 500:- men hittar INGEN. säger snart nej till äran som tärna..

• Svar på tråden fortfarande klänningslös
  • Birana

Vi hittade en klänning i vitt som vi sedan färgade till olivgrönt. Nu finns det massor i vitt och så länge det är bomull kan du färga utan problem och det går fort. Skulle något gå snett så skickar du in klänningen bara o de färgar om den åt dig! Det blir hur bra som helst. På sisters finns många fina men de kostar lite mer än 500. Lycka till

• T plus S lika med Sant

Var bor du? På Bröllopssviten i Hallonbergen centrum finns jättefina festklänningar till bra priser. Vet inte om de har storleken inne, men det är klart värt ett försök om du bor i Stockholmområdet vill säga.

Klart du inte ska tacka nej till att vara tärna! Ge inte upp!

Lycka till!

• sarahl

vad var det för klänning?

Birana skrev 2009-06-09 21:45:41 följande:
    Vi hittade en klänning i vitt som vi sedan färgade till olivgrönt. Nu finns det massor i vitt och så länge det är bomull kan du färga utan problem och det går fort. Skulle något gå snett så skickar du in klänningen bara o de färgar om den åt dig! Det blir hur bra som helst. På sisters finns många fina men de kostar lite mer än 500. Lycka till
  • jojoånick09

du har kikat på tradera.com? om de har någon tjusigare festklänning?
    ifs kan jag inte garantera att det finns en grönklänning men du kan åtminstone kika.

• sarahl

har kikat där ,och det finns en kläning men det verkar osäker där med leveranstiderna.

jojoånick09 skrev 2009-06-10 07:15:10 följande:
    du har kikat på tradera.com? om de har någon tjusigare festklänning?ifs kan jag inte garantera att det finns en grönklänning men du kan åtminstone kika.
  • sarahl

nää jag ger upp hittar verkligen ingen.

• MimmiMama

beställ från t ex littelcoral!
    De måttsyr din festklänning och min tärna köpte där och hon är supernöjd! Den satt toppen!
    Klänningen kommer på 30-40 dgr och kostade 800-900kr
    Kanske du tycker det är dyrt men min tärna tycker det är toppen att ha en finklänning som faktiskt passar som handen i handsken.
    Hon har kurvor och har haft svårt att hitta en som passar.

• MimmiMama
    sarahl skrev 2009-06-09 21:38:38 följande:
    max 500:-
    missade detta! sorry!
Svar på tråden fortfarande klänningslös