• Essapessa81

    Någon mer som gifter sig våren 2010??

    Det är just nu de ända ja kan tänka på..=) Vore kul att prata med andra..

    Vi ska ha de i kyrka, ca 85 gäster och färgtemat är vinrött/silver/vitt.....

    Allt känns helt underbart..=)

    Mvh
    Therese

  • Svar på tråden Någon mer som gifter sig våren 2010??
  • marie32

    förhopningsvis vi:)

    allt har å göra med min m2b om han får häcken ur vagnen så att säga

    anars får jag väl ta saken i egena händer

    jag kan garantera att det blir borgligt i allafall åch antalet gäster lär stana på en handful + barn

  • Skuggan

    Hejsan. Vi planerar inte ett vår- utan ett sommarbröllop. Men Norrköpingstrådar är det ont om just nu så jag kikar gärna lite på din tråd för att utbyta lite tips och ideér om du inte har något emot det.

  • Amoressa

    Hejsan..

    Jag och min M2b gifter oss den 15 maj 2010. Bröllopsfesten blir på Sörstad Gård och vigseln blir förmodligen i Kaga Kyrka. Det är SÅ mycket att fundera över men jag ser fram emot det oändligt mycket.

  • Cltsp

    Hej, kul med lite fler Norrköpingsbrudar :)

    Sörby ska ju vara jättebra har jag hört.

  • CiaLovesAndreas

    Här vill jag vara med! Bor dock i Linköping, hoppas det går bra ändå. Vi gifter oss 22 maj 2010. Längtar massor!

  • Astro

    Hej hej!

    Jag är boende i Linköping, men gifter mig i Växjö 2010, kvalar jag in i den här gruppen ändå? Har precis börjat planera och är sjukt chockad över att jag redan verkar vara sent ute med lokal-bokningen i Växjö-trakten, puh!

  • krutt

    Jag kommer gifta mej i nkpg i juni nästa år. Så jag kan ju passa in lite här iaf

  • Cltsp

    Hur går det för er Linköping och Norrköpingsbrudar?? Hur långt har ni kommit i planeringen? Vad härligt för er att ha ert bröllop att se fram emot!

    Här har vi hunnit smälta den stora dagen och åter kommit in i vardagen. Pysslar med alla foton och ser fram emot en lite längre bröllopsresa nästa år.

  • CiaLovesAndreas
    Cltsp skrev 2009-08-16 18:43:10 följande:
    Hur går det för er Linköping och Norrköpingsbrudar?? Hur långt har ni kommit i planeringen? Vad härligt för er att ha ert bröllop att se fram emot!Här har vi hunnit smälta den stora dagen och åter kommit in i vardagen. Pysslar med alla foton och ser fram emot en lite längre bröllopsresa nästa år.
    Vart ska ni åka på bröllopsresa?
Svar på tråden Någon mer som gifter sig våren 2010??