• Tillsommaren

    Tre dagar för dog min syster.. men vi gjorde det ändå.

    Som ovan. Vi har nu iaf gift oss och dagen blev ändå bra. Min syster var med hela dagen det kände jag.

    Jag säger bara till alla där ute, glöm inte att prata ofta med er familj, lägg er aldrig osams och säg att ni älskar dom ofta.

    Ta inget för givet och fånga dagen

  • Svar på tråden Tre dagar för dog min syster.. men vi gjorde det ändå.
  • Linadesign

    Oj, vad hemskt! Jag lider med dig! Vad hände, var hon sjuk länge innan?

    Måste säga att jag tycker det var otroligt starkt av er att ändå genomföra bröllopet. Jättevackra bilder!

    Stor tröstkram!

  • didis

    När folk runt omkring en går bort alldeles för tidigt är det en riktig tankeställare.

    Få saker, som jobb eller att ha rätt slöja blir särskilt viktiga.

    Något som hjälpt mig är ett "gammalt kinesiskt ordspråk" (hur många finns det egentligen??) som lyder ungefär

    -du kan inte hindra sorgens fåglar från att flyga över ditt huvud, men du kan hindra dem från att bygga bo i ditt hår.

    KOnstigt nog, fast det inte känns så just när det händer, går livet vidare och man kan faktiskt vara lycklig igen.

    Skickar dig många kramar, sådana där hårda, långa omfamningar som gör att man känner sig trygg.

  • Lady o Lufsen

    Oj, oj, oj... Vad starkt av dig att orka!
    Vet inte vad jag hade tagit mig till om min kära syster försvann ur mitt liv...

    Massor av styrkekramar skickar jag till dig/ Lady

  • Tillsommaren

    Just nu kan jag inte ta mig till nånting, jag tror fortfarande inte att det är sant.
    Hon var helt underbar och jag saknar henne så mycket, läkarna tror att det var ventrikelflimmer, det kan dom inte någonting åt. för övrigt var hon frisk...

    Nu har jag min yngre storasyster Malin Kvar och mina småsyskon.. Vi har varann nu och vi kommer vårda varann ömt..

    Min ängel camilla finns ju alltid med.

  • passionsblomman

    Stor kram och mitt varma deltagande!

    Och mitt i detta grattis till man och hustru!

    Livet blandar och ger ibland av precis allt samtidigt....

  • Fenixx

    oj uch vad hemskt, beklagar.

    hon var absolut med och såg över er.

  • MissAlice

    Stor kram till er... Beklagar er förlust. Jag är mycket inne på ande världen och självklart fanns hon med er på er stora dag. Lycka till med allt. Kram

  • 010809

    fy vilken mardröm =( Otroligt starkt av er att klara av att genomföra det och få en bra dag.

    kikade in i galleriet, ni var verkligen jättefina!

    kram

Svar på tråden Tre dagar för dog min syster.. men vi gjorde det ändå.