Möhippa förra helgen!
Blev hippad förra helgen som jag hade misstänkt!! Va suuperkul! Började kl 10.00 med en härlig brunch och champagne nere på bryggan i strååålande sol och värme med mina vänner. Temat var 80-talet så alla var 80-tals inspirerade från topp till tå. Till mig hade dom köpt en neonrosa tunika, glansiga vita tights och banderoll (möhippa), även ett par riktiga 80-tals solglasögon. Stereo hade dom med så vi åt till härliga klassiker! Efter lunch bar det av till stripaerobics där vi dansade och svettades i 60 min - jag i body, mina tights och djävulshorn :) Så kul!! Jag fick dansa solo på slutet. Shit vilken träningsvärk i låren och blåmärken på ryggraden jag hade dagen efter!!! Inte så van att dansa på och runt en stol :) Efter det fyllde vi våra glas med champagne och fortsatte resan... till Centralbadet och vi badade bubbelpool och solade på takterassen och snackade en massa skit som bara tjejer kan göra. Efter det bytte vi om till pary outfits (fyllde på med champagne) och vi hamnade på Make Up store där jag såklart med sminkad i 80-tals färger, så coolt haha. Blev så jäkla snyggt. Läppstiftet var jag tvungen att köpa, riktigt rosa, heter Mandy och tillhörande läpp penna - hot pink. Fick handla produkter för 500 kr därefter. Sen bar det av till restaurang för att att äta en efterlängtad middag mmm. Jag var helt slut och så nöjd att jag var hemma vid 22-tiden. Åldern kanske??? Troligen champagne drickande under 12 timmar som gav ut sin rätt hihihi. Nu på fredag ska vi iaf ut och ta några drinkar och typ fortsätta där vi slutade :)