• Bibbi

Ändringssömmerska på Hisingen

Behöver en sömmerska för att ändra överdelen till min brudklänning ( tvådelad)och skulle helst vilja hitta någon på Hisingen. Såg på Gula sidorna att det fanns tre som annonserade, Atelje Pia Carin, S & M konfektionshörnan samt Atelje Garderoben. Är det någon som har erfarenhet av någon av dessa och kan rekommendera dem? Jag ska gifta mig om en månad och det är semestertider men jag fick inte klänningen förrän idag så det är inte mycket att göra.

• Svar på tråden Ändringssömmerska på Hisingen
  • cajsagbg

Jag kan rekommendera Pia-Carin, men hon brukar ha grymt mycket att göra

/cajsa

• Pita

Jag kan också rekomendera Pia-Carin. Hon hjälper mig att sy om min mammas gamla klänning, den är inte färdig ännu men det kommer att bli jättebra.
    Hon har semester nu, är inte riktigt säker på när hon kommer tillbaka. Hon har bra priser också.

• Bibbi

Tack för svaren. Pia-Carin har mycket riktigt semester fram till 4 augusti. Jag ringde i stället en klädaffär här på Hisingen och frågade vem de brukade rekommendera till sina kunder. De gav mig Visyr i Torslanda, som jag besökt. De verkar bra och var inte alls dyra och jobbar dessutom hela sommaren.
    Nu är jag lugn igen.

Svar på tråden Ändringssömmerska på Hisingen