ni som ger secret-box...
...har ni era brudunderkläder eller vad fotas ni i? ska ta
...har ni era brudunderkläder eller vad fotas ni i? ska ta
oj då, blev lite fel.
Ska ta mina kort om en vecka ca, och har lite beslutsångest om vad jag ska ha på mig.
jag kommer dels ha nderkläderna jag skall ha på bröllopsnatten o dels en torsolette + trosor.
ev ett skirt tyg med bara snygag trosor under oxå. fundera ett tag på ett par byxor, gubbens jobbe hängslor o bara ha dem över brösten får se helt enkelt. tar med lite olika grejer o ska konsultera min vän som skall med dit innan väskan packas
Jag hade helt andra underkläder, dels för att mina brudunderkläder inte är så sexiga, dels för att min fästman inte tycker att vit spets är så hett. Och eftersom jag fotade mig för min fästmans skull så köpte jag underkläder som jag visste att både han och jag skulle uppskatta. Jag frågade innan vad han skulle gilla mest på mig och då sa han "något med svart och lila" så då blev det en lilasvart korsett. Finns några få bilder i mitt galleri under 'starka' bilder på min secretboxfotografering.
Fiska efter vad killen gillar är mitt tips
Jag köpte också andra underkläder än de som är tänkta att ha under brudklänningen. Jag ville ha något i färg, lurade med pojkvännen i en underklädesaffär så jag fick luska lite över vad han gillade. Hade med 3 olika set till fotografen + att jag valde att ta några bilder med svarta spetstrosor och bar överkropp (täckte över brösten). Sen hade vi även med ringen och en ros, lite fina smycken + en sjal och provade oss fram. Det blev jättebra:)