Blev hippad idag...
En underbart kul dag fick jag idag.. hade inte alls väntat mig att jag skulle få en möhippa, Vi ska ju inte ha några vänner med på bröllopet, Bara våra päron.
Så intet vetande skulle jag hämta min dotter på dagis idag kl 15. Min vännina som åxå skulle hämta då kom såklart in.
Helt plötsligt kom min dotters bonusmamma in (jag blev förvånad eftersom det är "min"vecka) jag tänkte att jaja hon kanske tyckte att vi skulle gå tillsammans till skolan för det skulle vara öppet hus där idag.
Sen kommer den annan vännina in och jag fattade inget eftersom alla har någon sorts anknytning till dagiset.
Oj vad mycket kännt folk det kommer nu så sa jag( fattade noll)
Då ser jag min ena vännina ta fram en Tiara ur en påse och då fattade jag ju.. Sen tog hon fram en så gräslig klänning så jag höll på att dö. Skitful verkligen. , den fick jag ta på mig.. (tänkte att nu blir det pinsamt, tänker inte vara med, för jag hatar sånt, gå runt å skämmas och sälja pussar på stan typ )
Min dotter stod bara å garva och min ettåring likaså.
När vi kom ut på parkeringen så stod både min blivande man och mitt ex där och skulle ta med ungar hem...
Så han hade ju åxå vetat om detta..
Kände mig ursnygg ..
Fick sätta mig i en bil och så åkte vi,, till mitt jobb där vi hämtade upp mina kollegor som skulle med.(eftersom jag trodde att det var pinsamt som gällde så trodde jag att vi skulle hämta en trehjuling eller en dockvagn eller nåt till mig, men inte det som tur var)
(det roliga var att jag var på jobbet och hälsade på innan jag åkte till dagis och dom visste hela tiden)
Sen bar det av Förstod ganska snart att det skulle bli en lugn kväll för vi åkte till Bowlinghallen (min favvosyssla) Kände en enorm lättnad för jag ville verkligen inte ut å röja med pinsamheter..
JAG vann såklart,, kanske fifflade dom med poängen för jag spelade verkligen inte bra idag...
Efter det åkte vi hem till min vännina som hade fixat jätte god middag.. som vi käkade tillsammans och pratade och hade trevligt..
Jag är så glad för mina vänner, Och Lina är underbart snäll och go och jag trodde som sagt inte att jag skulle bli hippad.. Kan tillägga att vi alla har småttingar så alkohol var inget alternativ.. Vi hade en skönt kväll utan barnen och det var så HÄRLIGT!!