• Mrs Bride

Möhippa imorrn iiihhhh!!

Vet att jag ska få min möhippa imorrn. Har under några veckor fått ett par brev med bl a vad jag ska packa ner typ bikini, 6iga underkläder, party outfit, 5 kondomer mm haha. Idag ringde en nära vän och sa att det tyvärr inte kommer bli nån hippa pga strul. Jag veeeeet att hon ljuger bara för att jag har misstänkt denna helg hela tiden. Har även luskat ut att det blir ca 16 pers och att varje pers lagt 1600 kr. Verkar bli en rejäl hippa aaaahhhh iihh.

• Svar på tråden Möhippa imorrn iiihhhh!!
  • MysanX

Hur lyckas man luska ut det och varför vill man veta innan?

• Skruttis 82

Jag hade nog oxå luskat ut det om man får sådana brev och samtal. Man inget mer än ana....

Mrs Bride: Väntar med spänning på att få veta hur den var? Den måste vara rätt stor eftersom dem lagt så mycket pp? Hur vet du att dem lagt så mycket?

Ha det så roligt i morogn

• Housefrun

jag tror också att min är imorgon! Det är bara en känsla jag fått.. Har egentligen inget konkret att gå på men jag anar ugglor i mossen!! Jättespännande!!

• Mrs Bride

Jag har för länge sen info en av mina nära vänner vilka som jag skulle vilja ha med på en ev möhippa, det var hon som frågade. Jag fick ett extra pass på mitt jobb 30 maj men plötsligt så var det en massa konstigheter och hyshpysh mellan min mamma och sambo och efter en knappa 30 min så ringde chefen igen och info att dom inte behövde mig på jobbet 30 maj.... lätt att förstå då.

• fjutjur brajd
    Mrs Bride skrev 2009-05-29 21:20:53 följande:
    Jag har för länge sen info en av mina nära vänner vilka som jag skulle vilja ha med på en ev möhippa, det var hon som frågade. Jag fick ett extra pass på mitt jobb 30 maj men plötsligt så var det en massa konstigheter och hyshpysh mellan min mamma och sambo och efter en knappa 30 min så ringde chefen igen och info att dom inte behövde mig på jobbet 30 maj.... lätt att förstå då.
    Synd att de inte var ännu slugare och kontaktade chefen men lät dig tro att du skulle jobba. Då skulle du nog blivit överraskad!

Jag kom att tänka på en gång när jag var på upprop till en universitetskurs. Då sa läraren att en av studenterna inte kunde komma för hans svensexa skulle vara den dagen. Hans syster hade fixat dispens åt honom och var på uppropet för att ta reda på den information han skulle behöva. Kan tänka mig att han absolut inte anade att han skulle få sin svensexa den dagen han skulle på ett obligatoriskt upprop!

Men hoppas att du får en riktigt kul hippa! Det verkar ju som att den är välplanerad och påkostad.

Svar på tråden Möhippa imorrn iiihhhh!!