• JennyoPatrik

Gördel från Lindex/Kappahl?

Jag såg att det fanns nån sorts gördel på både Lindex och Kappahl som ska hålla in lite här och var =)
    Nån som har testat en sån och tycker att de funkar?

• Svar på tråden Gördel från Lindex/Kappahl?
  • Lööve

Köpte nyligen en gördel fr Lindex. Fungerade perfekt.. Höll in men inte för mycket.. de har ett antal olika modeller, vissa håller in mer än andra.

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=746487&path=3403475;3215210;3232575;3528388;875626

• JennyoPatrik
    Lööve skrev 2009-05-29 10:38:00 följande:
    Köpte nyligen en gördel fr Lindex. Fungerade perfekt.. Höll in men inte för mycket.. de har ett antal olika modeller, vissa håller in mer än andra.www.lindex.com/se/Product/Product.aspx
    Tack!
  • JennyoPatrik
    Köpte nyligen en gördel fr Lindex. Fungerade perfekt.. Höll in men inte för mycket.. de har ett antal olika modeller, vissa håller in mer än andra.www.lindex.com/se/Product/Product.aspx
    Var det en sån du hade?
  • Lööve

japp! Den satt inte åt så hårt, perfekt för mig som är gravid i 4 månaden och som har sedan tidigare lite förmycket av det goda runt magområdet :)

JennyoPatrik skrev 2009-05-29 10:48:38 följande:
    Var det en sån du hade?
  • Krystal

Jag har precis köpt en som ska hålla in lite här och var i typ byxmodel på Lindex. Ska på ett bröllop i slutet av nästa vecka och jag ville se lite slimare ut. Har gått ner 10 kg under våren, men ett litet bulligt magområde finns kvar och det är den jag vill få lite fason på. Valde "byxmodell" för jag ville ha något som gick ner efter benen lite så jag slipper ha strumpbyxor...
    Testade den men klänningen här om han och visst blev det en slimmande effekt. Om jag sen kommer ihåg att sträcka lite på mig så kanske det ser ut som jag har gått ner 15 kilo

• annanilsson78

Jag har en från Twilfit, som oxå finns på Lindex som heter Flexees, 295 kronor.
    Sitter jättebra!
    Köpte den innan jag måttade och beställde min klänning, tar bort många cm och liksom formar och slätar ut magen:) Sitter bra under klänningen nu när jag fått hem och har kunnat prova på riktigt.
    Har fått barn och inte gått ner i vikt som jag kanske hade tänkt, dessutom är min mage en ANING dallrig nu efter graviditeten:)
    Lycka till!

• Krystal
    Krystal skrev 2009-05-29 11:36:59 följande:
    Jag har precis köpt en som ska hålla in lite här och var i typ byxmodel på Lindex. Ska på ett bröllop i slutet av nästa vecka och jag ville se lite slimare ut. Har gått ner 10 kg under våren, men ett litet bulligt magområde finns kvar och det är den jag vill få lite fason på. Valde "byxmodell" för jag ville ha något som gick ner efter benen lite så jag slipper ha strumpbyxor...Testade den men klänningen här om han och visst blev det en slimmande effekt. Om jag sen kommer ihåg att sträcka lite på mig så kanske det ser ut som jag har gått ner 15 kilo
    Det var denna modell jag köpt:

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=746469&path=3403475;3215210;3232575;3528388;875626
  • Venus08
    Tackar för tipset!
    Är det så att den faktiskt hålls uppe? Har den skenor?
    Funderar på att köpa en sådan men är rädd att den liksom rullar ner när man t.ex sätter sig?
  • rosarosen1

Har oxå köpt en Flexess från Twilfit, 295kr. finns i benvit, vit och svart. Sitter super och det känns att det är bra kvalitet.

• JennyoPatrik

Hur är de i storleken?

Svar på tråden Gördel från Lindex/Kappahl?