• Trista­n79
    Äldre 27 May 21:18
    1837 visningar
    9 svar
    9
    1837

    september 2010

    Eftersom alla nu börjar sätta upp tidiga planeringar så kommer här en tråd för alla september 2010. Jag tyckte jag var ute tidigt

  • Svar på tråden september 2010
  • Sommar 2010
    Äldre 3 Jun 17:59
    #1

    Det verkar vara få som bestämt sig för denna månad.

    Puffar!

  • Trista­n79
    Äldre 3 Jun 18:04
    #2

    Deras förlust

    September är ju perfekt! Inte fööör varm i klänning men inte föör kallt...perfekt

  • Sommar 2010
    Äldre 3 Jun 18:07
    #3

    Och det är ofta fint väder. Höstfärger är så vackra.

    Nu har vi i och för sig inte bokat lokalen och kyrkan än, men vi är inställda på september.

    Har ni bestämt datum?

  • Trista­n79
    Äldre 3 Jun 18:18
    #4

    Nej, men jag planerar för någon av de sista helgerna....
    Vi har inte heller börjat boka upp lokal etc. Jag vill bara sätta ett mål, annars blir det inte av utan åren bara går...

    Tänkte dock ha ett sk Thébröllop

  • Sommar 2010
    Äldre 3 Jun 18:22
    #5

    För vår del blir det middag och fest. Ramarna för hur vi vill ha det var klara innan han friade och vi har ungefär samma idéer om allt.

    Blir det i kyrkan eller på annat ställe?

  • Trista­n79
    Äldre 3 Jun 20:57
    #6

    Vi vet inte ännu, måste kolla med församligen där vi bor. Vi är nämligen inte medlemmar i svenska kyrkan, främst av skatteskäl....och det är därför inte säkert att vi får gifta oss där. Men jag har lite kontakter så vi får se om jag lyckas fixa det för det är väl vad vi helst vill.

    Ni?

    Jag har valt ett mindre bröllop då jag hellre smäller pengarna på en låååång resa och jag har inget behov av att bränna dem på mina otacksamma vänner fast det hade varit kul med...

  • Höstda­g
    Äldre 12 Aug 01:12
    #7

    18 september 2010 för vår del
    Perfekt tidpunkt för bröllopsresan sen!

  • popcor­n o dip
    Äldre 12 Aug 07:47
    #8

    Hej här finns det fler september brudpar...

    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3496069.html

  • Idhren­niel
    Äldre 12 Aug 15:31
    #9

    Kul med folk som också är ute i god tid, men visst är det inte sååå långt bort, ett år går ju fort. För oss blir det nog den 4e som det ser ut nu.

Svar på tråden september 2010