• mattia­smarie
    Äldre 26 May 22:23
    4828 visningar
    15 svar
    15
    4828

    vilka av sopperna el shakerna går att dricka? cambridge

    tänkte prova men vilka är ok att dricka utan att klökas?? har svårt för nutrilett mm men skall ge det ett försök

  • Svar på tråden vilka av sopperna el shakerna går att dricka? cambridge
  • MissAl­ice
    Äldre 26 May 22:24
    #1

    Mint chocklad!!!

  • galaxe­n
    Äldre 26 May 22:29
    #2

    Cambridges är absolut det bästa tycker jag.

  • galaxe­n
    Äldre 26 May 22:33
    #3

    Du kan blanda cambridgedryckerna med kaffe. Jättegott!! Speciellt choklad, mintchoklad och cappuccino. Suveränt gott.

  • Anmy
    Äldre 26 May 22:35
    #4

    Mintchoklad säger ni. Var köper man Cambridge? Kör själv nutrilett men den finns ju på Ica.

  • Tess Dennis
    Äldre 26 May 23:08
    #5
    Anmy skrev 2009-05-26 22:35:21 följande:
    Mintchoklad säger ni. Var köper man Cambridge? Kör själv nutrilett men den finns ju på Ica.
    Hur går det med nutrilett? Hur mycket går du ner? Jag är desperat efter snabba minuskilon nu då bröllopet är om 5 veckor.. :)
  • didis
    Äldre 26 May 23:22
    #6

    Rössner har komponerat en morotssoppa med under 100 kcal/portion, borde vara svårslaget.

    Googla på Rössners morotssoppa så kommer receptet.

  • Decemb­er 2009
    Äldre 26 May 23:29
    #7

    Mintchoklad och choklad på Cambridge är de enda jag inte spyr

  • MilosM­amma
    Äldre 26 May 23:35
    #8

    dett finns vanlioga matiga vv soppor på ica maxi. endast 2 point för en hel burk soppa.

  • shakyn­ose
    Äldre 26 May 23:46
    #9

    Istället för dessa pulversoppor så rekommenderar jag att du köper sojamjöl (billigt och proteinrikt) och mixar det med saftig frukt och lite vatten till en nyttig smoothie. Kan också användas för att proteinberika t.ex. soppan som didis tipsade om.
    Jag tror att dessa pulversoppor bara är sojapulver med smaksättning (jämför näringsvärdet så fattar ni vad jag menar) och det känns som lite lurendrejeri. Men om de är goda och det funkar så förstår jag att man köper dem ändå. Vill bara tipsa om ett alternativ!

  • Duches­s
    Äldre 27 May 00:21
    #10

    Cambridges soppor och shakes är de enda produkter som inte smakar papper och sand, tycker jag

    Håller med om att mintchokladen är absolut bäst. Kakao går också bra. Jordgubb funkar, men bara om du har stavmixer (inte shaker, då klumpar den). Jag brukar också äta grönsakssoppan varm, med cayennepeppar i. Det är gott och får fart på förbränningen!

  • rosa lavend­el
    Äldre 27 May 16:40
    #11

    Cambridge är helt klart godast tycker jag. Iofs fick jag lite problem efter 2 veckor med pulver och fick inte ner det längre, men så är jag även med vanlig mat jag inte gillar också... (nutrilett pulver gick däremot inte alls) Tyckte bäst om jordgubb med isbitar i som jag drack med sugrör, då slapp man få smaken i hela munnen typ ;) Varm choklad var också ok men se upp så du inte kokar den så att näringen försvinner! Håller med om att stavmixer är ett måste, den blir lite mindre sträv då. Och just det, tror att man bara kan köpa cambridge hos konsulent. Själv ska jag prova dom nya nutrilett ready to drink. Hoppas dom smaker som vanliga smooties men det tvivlar jag på :p

  • hujjed­amejj
    Äldre 27 May 16:42
    #12

    Det går inte att jämföra cambridge, nutrilette och andra pulverdieter med vanliga vv soppor eller andra soppor. För det innehåller långt ifrån alla mineraler och vitaminer du behöver för att må bra!!

  • bambib­loggag­ratiss­e
    Äldre 27 May 20:39
    #13

    Cambridgekurens chokladshake levde jag på under 3 veckor nyss... är inne på min 3:e dag på upptrappningen!

    Läs mer på min blogg:

    bambi.blogg.se

  • galaxe­n
    Äldre 27 May 22:45
    #14

    Anmy:

    Cambridge hittar du på www.cambridgesoppan.se

  • shakyn­ose
    Äldre 28 May 09:43
    #15
    hujjedamejj skrev 2009-05-27 16:42:26 följande:
    Det går inte att jämföra cambridge, nutrilette och andra pulverdieter med vanliga vv soppor eller andra soppor. För det innehåller långt ifrån alla mineraler och vitaminer du behöver för att må bra!!
    Jag vet inte riktigt vad du syftar på här, men det är klart att man kan laga kalorisnål mat som ändå ger en all näring man behöver! Särskilt i form av soppor och drinkar.
Svar på tråden vilka av sopperna el shakerna går att dricka? cambridge