• Jojjo82

    Nu är jag fru!

    I lördags i ösregn nere på stranden blev jag äntligen gift med min Johan! Det är verkligen den bästa dagen i vårt liv och allt gick hur bra som helst.
    Bilder hittar ni i mitt galleri och på johanojohanna.weddingannouncer.com

    Nu ska det bli otroligt skönt att bara släppa den här bröllopsplaneringen och bara vara gift... Nog har det varit roligt att planera, men man har ju inte tänkt på någonting annat än bröllopet i ett års tid nu, så det ska bli såååå himla skönt att bara släppa allt och leva lite vanligt vardagsliv

    Kram på er alla!

  • Svar på tråden Nu är jag fru!
  • Imma

    Stort grattis! Ni ser helt fantastiska ut på bilderna!

    ...Dessutom blev jag väldigt sugen på att kopiera din frisyr .

  • Imma

    ...får man förresten vara fräck och fråga varifrån diademet kommer?

  • Jojjo82

    Tack så mycket! Det är bara att kopiera på Håret är inte helt och hållet mitt eget, köpte löshår på taj mahal och det var min kusin som fixade det åt mig. Diademet är köpt på pernillasbrudbutik.se , men jag lånar även ut det om du vill låna det av mig.


    Imma skrev 2009-05-26 13:08:26 följande:
    ...får man förresten vara fräck och fråga varifrån diademet kommer?
  • W2B Blom

    Åh, gud vad fina ni var!!! Vad kul att er dag blev lyckad!!


    ♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
  • Imma

    Fantastiskt snällt! Jag går via delarmedmig.se om det blir aktuellt. Tack igen!


    Jojjo82 skrev 2009-05-26 13:41:00 följande:
    Tack så mycket! Det är bara att kopiera på Håret är inte helt och hållet mitt eget, köpte löshår på taj mahal och det var min kusin som fixade det åt mig. Diademet är köpt på pernillasbrudbutik.se , men jag lånar även ut det om du vill låna det av mig.
  • sissi1985

    Ett stort Grattis! Mycket fint!
    Jag blev dunder kär i din kläning! Så vacker!
    Lycka till!

  • nni

    Grattis! Ni e jätte fina ihop! Jag gillar din klänning väldigt mycket!
    Vi ska nog också vigas ute ifall det inte regnar, men jag tycker regn kan va romantiskt det med.
    Lycka till fortsättningsvis!

  • Jojjo82

    Tusen tack alla! Jag är så otroligt nöjd med klänningen. Tänkte först att jag skulle sälja den efter bröllopet, men när jag hade den på mig så ville jag aldrig ta den av mig

Svar på tråden Nu är jag fru!