• Tetran­74
    Äldre 25 May 08:32
    2177 visningar
    10 svar
    10
    2177

    På lördag smäller det! Ngt jag absolut inte för glömma?

    Visste inte vart jag skulle lägga detta inlägg, men....
    på lördag smäller det!
    Har ni tips på vad jag/vi inte får glömma? Eller tips rent allmänt kanske?! Är ju så mycket man ska komma ihåg.

  • Svar på tråden På lördag smäller det! Ngt jag absolut inte för glömma?
  • missna­rtfru
    Äldre 25 May 09:03
    #1

    Gå in på denna sida, jätte bra checklista.. ha en bra dag!!!

    turbojennys.blogg.se/2009/february/checklista.html

  • Tetran­74
    Äldre 25 May 09:14
    #2

    Missnartfru - jättebra sida. Tack så mycket!

  • 200907­25
    Äldre 25 May 09:26
    #3

    Grattis i förväg!

    Ett tips är att värkligen stanna upp ibland och ta ett djupt andetag å tänka det här är vår dag å njuta!

  • Tizia
    Äldre 25 May 16:41
    #4

    Glöm inte att bli fotad ihop med familjen.. det glömde vi =( Men vi blev gifta ändå =)

  • Snartf­ruLund
    Äldre 25 May 16:45
    #5

    Vi gifte oss i lördags och vi hade säkert glömt en massa saker som egentligen är helt oviktiga. På den stora dagen blir allt man planerat ganska oviktigt. Vi bara njöt av vår dag och den blev helt perfekt, med eller utan alla onödiga saker.

    Lycka till och jag hoppas att er dag blir lika underbar som våran*!!!!

  • tågjän­tan
    Äldre 25 May 20:24
    #6

    Nu vet jag inte om du har väldigt höga förväntnignar och har drömt och planerat mycket om ditt bröllop eller om det ´har kommit efterhand och ... jag vet inte hur jag ska säga.
    Själv blev jag besviken på en del smådetaljer som till en del hade med höga förväntningar att göra, när eg bröllopet blev väldigt bra. Min man var helnöjd men han hade å andra sidan inte så mycket erfarenhet av bröllop innan och tyckte allt var väldigt bra.
    Om du har höga förväntningar så sänk dem och sedan NJUT - i stora drag. Dagen kommer att gå alldeles för fort.

  • rottiz­z1
    Äldre 25 May 21:09
    #8

    som ovanstående skrev- se till att bli fotad med alla som skall vara med. Se till att ha puder med dig, som du använder dig utav. inte så kul att se "flötig" ut på alla bilder

  • kärlek­en är evig
    Äldre 25 May 21:09
    #9

    Glöm inte ringarna!!!

  • Tetran­74
    Äldre 26 May 11:56
    #10

    Det där med att bli fotad med familjen hade jag precis glömt!!! Tack för att ni påminde mig och det. Herregud vad besviken jag hade blivit om jag hade glömt detta!

Svar på tråden På lördag smäller det! Ngt jag absolut inte för glömma?