Rosa godis
Vi har tänkt att bjuda på lite snacks och godis efter kaffe och tårtan. Färgtemat är rosa och grönt.
Behöver tips på rosa godis som finns att köpa i Sverige.
Vi har tänkt att bjuda på lite snacks och godis efter kaffe och tårtan. Färgtemat är rosa och grönt.
Behöver tips på rosa godis som finns att köpa i Sverige.
Kryptoniter..mycket gott...sen rosa skum svampar.. har kommit rosa skum banaer oxå med sur smak...haha sen kom ja inte på så mycket mer, trotts att ja är en riktig godis gris..
Att jag inte tänkte på det, jag som älskar skumgodis!!
Fler tips, tack!
Lagerhaus har rosa marschmallowshjärta (osäker på stavningen )Jättegulliga! Sen finns det sockrade rosa och vita jordgubbs-skum som man brukar köpa i lösvikt för karamellkungen (tror det heter så..). Sen är där ju geisha-choklad med rosa papper om. Jag har rosa och silver som färgtema så jag ska också köpa rosa godis
rosa skumjordgubbar finns det oxå...
Finns det en slags choklad fylld med något som smakar jordgubb som har rosa omslagspapper (finns att köpa i lösvikt på en del ställen) och de finns även med mintgrönt papper (fyllda med mint)
Ferarri är rosa
Rosa, gröna och vita är ju Ahlgrens bilar
Rosa sura band.. sur meter från Karamellkungen (lösgodiset på ica)
De där rosa, gröna och vita mintkulorna med lite lite choklad i som de har i lösgodiset
Flygande mattor (hmm vad heter de nu då... de är typ flera lager, lite vågiga.. går o köpa i lösgodiset)
En grej som jag ska ha på mitt "gotte-bord" är gammeldags sidenkudar. De är i rosa och vitt tror jag. Hårda karameller typ som marknadsgodis.
Åh när jag såg den här tråden kom jag att tänka på en gammal tråd som jag skrev i. Hoppas den kan vara till hjälp:
www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m2874869.html
Hallonbåtar och gelehjärtan/geletoppar och sånt? Nästan rosa iaf
Tack alla! Det finns ju så mkt jag inte alls tänkt på
Rosa skumhjärtan finns hos Drömtorget!
www.dromtorget.se/p_00000000530_hjartformade_marshmallows.php
Rosa bumlingar
www.myheart.se/brollop-och-fest/240-chokladhjartan-sma-rosa.html
Dessa har jag köpt själv... fast vita.
Det var såna hjärtan jag menade! De är perfekta på gottebordet (skånska, betyder godisbordet )
finns sådan drageer med som är runda och platta med choklad och lite mint smak.. i färgerna rosa, vita och lila.