• NuevaYorke090909

Catering Uppsala

Hej alla brudar i Uppsalatrakten!
    Är det någon som har tips om någon bra prisvärd catering? Helst någon som ni eller någon ni känner provat själv.
    Har hört att Martinas är sådär. Synd eftersom vi var inne på italienskt.
    Vi kommer bara vara ca 16 personer också så det är inte alla firmor som är ett alternativ för oss. (Många har minimum 20 pers)
    Jag tar som sagt mer än gärna emot tips :)

• Svar på tråden Catering Uppsala
  • lottis77

Blev hippad igår! De hade fixat maten från Kvantum. Var så otroligt gott!! Kan verkligen rekommenderas! Har beställt från Höglunds en gång till en annan möhippa och den maten var inte i närheten så god som denna mat var.

• monkay

Jag rekommenderar Höglunds, sjukt god mat! Vi var där förra helgen och provåt och det var helt underbart. Hade även dem på en personalfest och det var väldigt uppskattat. Dessutom är ägaren väldigt tillmötesgående och ger gärna tips!

Annars finns ju Lena på taket, en kompis hade mat från dem på sitt bröllop förra sommaren.

• LillaStjärna

Jag kan varmt rekomendera Trillers i Bergsbrunna tegelbruk. Har ätit deras catering ett par gånger och det var lika fantastiskt gott båda gångerna - faktiskt den bästa catering jag ätit av
    Lena på taket är så där, deras mat känns lite flottig och mastig.Det här är mina erfarenheter av catering i Uppsala och då slår jag ett slag för Trillers.

• Sobeit

Jag måste hålla med lottis77. Kvantum har makalöst bra catering. Och absolut prisvärd. Dessutom har jag aldrig ätit en godare prinsesstårta än de bakar. *mums mums*

• NuevaYorke090909

Kul att ni tycker att Kvantum är bra, har faktiskt tänkt på dom! Får ta en tur till Gränby och se vad de har att erbjuda! Ska kolla upp Trillers också, dom hade jag inte alls hört talas om innan.

• Äntligen är det min tur

Jag håller med Lillstjärna. Det är superbra mat i Bergsbrunna. Och mycket!! Man blir verkligen mätt oc de räcker till alla

Svar på tråden Catering Uppsala