• lillaj

    Vi ska på bröllop idag!

    I dag ska vi gå på första bröllopet efter vårt i augusti. Det ska bli jättemysigt men tror att det kommer kännas lite konstigt att "bara" vara gäst!? Hur kände ni som redan gift er när ni gick på bröllop som gäst? Skumt?

    Vaknade nästan lika tidigt som när vi skulle gifta oss;) Tränat ett pass och nu ska jag fixa i ordning mig, ska gå till FACE och lägga en make!

    Ser fram emot en härlig dag även om det inte är vår men vi ska istället bara ha en dag i kärlekens tecken!

  • Svar på tråden Vi ska på bröllop idag!
  • WifeJune2009

    Vad härligt, hoppas att ni får en bra dag! : ) Lyx med make upen... det gör du rätt i, man ska unna sig ibland. Njut av att gå på deras bröllopm av att bara vara gäst.. men det kommer nog att bli med lite andra ögon efter att ha gjort sitt eget. För oss är det exakt 3 veckor kvar!!! Hjälp vad kort tid! ; )

  • Krystal

    hoppas ni får trevligt

    För mig och m2b är det lite tvärtom. Vi ska på ett bröllop i början av juni och det är första bröllopet vi är på sedan vi själva bestämde datum (juli 2010)
    Nu kan kolla in lite tips och idéer.... och kanske drömma oss bort "..hm...nästa gång är det vår tur.. ♥ "

Svar på tråden Vi ska på bröllop idag!