• novemberbrud2009

    Går er bil i ert färgtema?

    Ja så var frågan.

  • Svar på tråden Går er bil i ert färgtema?
  • Limbolight

    nä... det är nog lite att ta i tycker jag.... många får väl ta en fin bil som de kan få tag på, oavsett färg. Vi har färgtema cerise och orange och vår bil e en mintgrön cadillac!

  • Hubba

    Nä... vi har färgtema rosa och sand... men bilen är en röd Cadillac...

  • anapanasiti

    Nix, vi har lila, vitt o silver och bilen är en vinröd PV

  • passionsblomman

    Nämen alltså, vad är det egentligen man är ute efter med detta med teman? Det som jag alltid sett som ett yrkesknep att skapa helhet och harmoni med enkla medel, verkar ibland på detta forum helt ha blivit någon egen grej som verkar kunna ta över hela planeringen...
    ..och anta helt absurda proportioner!

    Stilla undrar jag vad man isåfall gör om man har rosa tema och sak åka häst och vagn?

  • MV85

    Antagligen ja, men inte medvetet.
    Vårt färgtema är vinrött och vitt och bilen kommer bli en limousine - vit, fast jag vill egentligen ha en svart...

  • MimmiMama
    passionsblomman skrev 2009-05-21 20:12:26 följande:
    Nämen alltså, vad är det egentligen man är ute efter med detta med teman? Det som jag alltid sett som ett yrkesknep att skapa helhet och harmoni med enkla medel, verkar ibland på detta forum helt ha blivit någon egen grej som verkar kunna ta över hela planeringen.....och anta helt absurda proportioner!Stilla undrar jag vad man isåfall gör om man har rosa tema och sak åka häst och vagn?
    man tonar håret på hästen rosa och lämnar in vagnen till en billackerare *asg*
  • passionsblomman

    My little ponny!

    *vrider mig*


    MimmiMama skrev 2009-05-21 20:18:37 följande:
    man tonar håret på hästen rosa och lämnar in vagnen till en billackerare *asg*
  • Hawaiiii

    Vi har ju färgerna vitt,svart och ljusgrönt och lantligt tema, men transporten blir en fet vit limo. Färgmässigt passar det ju in, men häst och vagn kanske skulle passa bättre?
    Tyckte iofs att det kunde vara rätt skönt att sitta i en sval luftkonditionerad bil 3o min och njuta av lite kyld champagne:)

  • MV85
    passionsblomman skrev 2009-05-21 20:12:26 följande:
    Nämen alltså, vad är det egentligen man är ute efter med detta med teman? Det som jag alltid sett som ett yrkesknep att skapa helhet och harmoni med enkla medel, verkar ibland på detta forum helt ha blivit någon egen grej som verkar kunna ta över hela planeringen.....och anta helt absurda proportioner!
    Jag håller med!
    Själv är jag försiktig med våra färger... Har dem i inbjudningskort, tackkort, program och en löpare på bordet, samt blommorna - vilket var det som bestämde vårt färgtema... KANSKE kommer klänningen ha ett stänk av vinrött, men det återstår att se och beror helt på om jag fastnar för en sådan klänning eller ej.
Svar på tråden Går er bil i ert färgtema?