Går er bil i ert färgtema?
Ja så var frågan.
Ja så var frågan.
nä... det är nog lite att ta i tycker jag.... många får väl ta en fin bil som de kan få tag på, oavsett färg. Vi har färgtema cerise och orange och vår bil e en mintgrön cadillac!
Nä... vi har färgtema rosa och sand... men bilen är en röd Cadillac...
Nix, vi har lila, vitt o silver och bilen är en vinröd PV
Nej, det hade vi inte. Det hade varit lite väl tycker jag... Vårt färgtema gick i rosa, guld och brunt men lastbilen som vi åkte i var blå.
Nämen alltså, vad är det egentligen man är ute efter med detta med teman? Det som jag alltid sett som ett yrkesknep att skapa helhet och harmoni med enkla medel, verkar ibland på detta forum helt ha blivit någon egen grej som verkar kunna ta över hela planeringen...
..och anta helt absurda proportioner!
Stilla undrar jag vad man isåfall gör om man har rosa tema och sak åka häst och vagn?
Antagligen ja, men inte medvetet.
Vårt färgtema är vinrött och vitt och bilen kommer bli en limousine - vit, fast jag vill egentligen ha en svart...
My little ponny!
*vrider mig*
Vi har ju färgerna vitt,svart och ljusgrönt och lantligt tema, men transporten blir en fet vit limo. Färgmässigt passar det ju in, men häst och vagn kanske skulle passa bättre?
Tyckte iofs att det kunde vara rätt skönt att sitta i en sval luftkonditionerad bil 3o min och njuta av lite kyld champagne:)