• Paula81

Morgon gåva till honom?

Hej!
    Hoppas någon kan hjälpa till lite....
    Jag har funderat nu ett tag och kommit fram till följande...
    Jag skulle vilja ge honom och hans best man manchettknappar med gravyr var kan jag hitta sådana behöver inte kosta en förmögen het? Sen har jag även funderat på en slips nål men vet inte riktigt var jag ska leta, några tips?
    Sen har jag lite funderingar på en fotbolls resa han älskar Barcelona FC, men de har nog inte släppt spel schemat för nästa säsong var kollar jag efter fotbolls resor? Någon som är bra på sånt?
    Vad kan jag annars ge honom någon som har bra tips? Vi gifter oss i Augusti.
    Tacksam för alla råd!
    /Paula

• Svar på tråden Morgon gåva till honom?
  • Jendin

Gå in på Hallbergs guld. Jag har hittat fina manchettknappar där under 500 lappen!

• Sobeit

Jag har gett min blivande make en hyrd vinrad i Frankrike. Han är otroligt vinintresserad och har talat om sin dröm att gröa en vinresa i Frankriuke så jag kände att detta är helt rätt för honom. Han kommer att ha möjlighet att köpa ett specialtillverkat vin nästa vår och det är ett vin han kan lagra själv i flera år, om han väljer det. Han kan även göra en vinresa till "sin"! gård och var amed på vinprovning och prata om vintillverkningens processer med ägaren till vingården. Kostar ca 1400 :-. Värt varje krona för jag vet att han kommer att bli jätteglad!

• delirious

Oj det lät intressant, vars kan man göra det???

Sobeit skrev 2009-05-24 22:52:59 följande:
    Jag har gett min blivande make en hyrd vinrad i Frankrike. Han är otroligt vinintresserad och har talat om sin dröm att gröa en vinresa i Frankriuke så jag kände att detta är helt rätt för honom. Han kommer att ha möjlighet att köpa ett specialtillverkat vin nästa vår och det är ett vin han kan lagra själv i flera år, om han väljer det. Han kan även göra en vinresa till "sin"! gård och var amed på vinprovning och prata om vintillverkningens processer med ägaren till vingården. Kostar ca 1400 :-. Värt varje krona för jag vet att han kommer att bli jätteglad!
  • lolloj

Jag ska ge min blivande man ett fotoalbum med sexiga bilder på mig själv, tagna hos fotograf. =)

• didis

Har inte Mackmyra whiskey något liknade upplägg som vingården?

Jag kollade i samband med att maken fylld 40 för några år sedan men minns inte hur upplägget var. En miss är ju att all sprit måste köpas via systemet i vilket fall men man kunde få prova olika lagringar.

För en whiskeyintresserad kan det vara ett tips.

Svar på tråden Morgon gåva till honom?