• MeAndU
    Äldre 17 May 14:50
    4613 visningar
    21 svar
    21
    4613

    Brudgummens kläder

    Vi behöver lite inspiration och tips och undrar om det är någon som vet någon bra sida med kläder till brudgummen? Frack, smoking, jaquett etc.

  • Svar på tråden Brudgummens kläder
  • Fjosok
    Äldre 17 May 14:53
    #1

    Duger det inte med kostym?

  • MeAndU
    Äldre 17 May 14:56
    #2
    Fjosok skrev 2009-05-17 14:53:28 följande:
    Duger det inte med kostym?
    Visst gör d det =)=) Jag skrev etc. Vi vill ha en massa tips.
    Gärna efter västar oxå. Kan du någon sida?
  • Hemlig­2009
    Äldre 17 May 15:00
    #3

    www.cavaliere.se/swedish/indexSwe.html

    "Min" brudgum ska ha kostym, skjorta, väst och kravatt. Frockcoat är också snyggt om killen känner sig bekväm i det tycker jag (det gjorde inte min sambo).

  • Fjosok
    Äldre 17 May 15:00
    #4

    skojade mest

    Kul med en som faktiskt verkar intressera sig för mannens kläder, här på BT verkar det vara standard att nästan försöka klä ner killarna. När jag reagerade på en tråd där en tjej skröt över sin Maggie Sottero för 10 000:- och att dom samtidigt hade köpt kostym åt honom på Dressman för 1200:- och var såååååå nöjd så kunde jag inte hålla mig för skratt :)

    Ska söka upp några bra sidor, ge mig bara några minuter :)

  • Fjosok
    Äldre 17 May 15:04
    #5

    www.uppkladd.se/ hade en bra guide!

  • Hemlig­2009
    Äldre 17 May 15:06
    #6

    Ja, ibland läser man de mest motsägelsefulla inlägg här...


    Fjosok skrev 2009-05-17 15:00:53 följande:
    skojade mest Kul med en som faktiskt verkar intressera sig för mannens kläder, här på BT verkar det vara standard att nästan försöka klä ner killarna. När jag reagerade på en tråd där en tjej skröt över sin Maggie Sottero för 10 000:- och att dom samtidigt hade köpt kostym åt honom på Dressman för 1200:- och var såååååå nöjd så kunde jag inte hålla mig för skratt :)Ska söka upp några bra sidor, ge mig bara några minuter :)
  • MV85
    Äldre 17 May 15:07
    #7

    Det är allt för många som försöker "klä ner" männen tycker jag med... Om de inte VILL klä upp sig så är det ju en sak, men annars så tycker jag allt man ska låta dem klä upp sig hur mycket de vill.
    Min blivande ska ha frack på sig!
    Enda alternativet han för honom var smoking... Kändes dock inte så kul - o satt inte alls lika snyggt på honom...
    Han ska vara minst lika fin som mig den dagen

  • MeAndU
    Äldre 17 May 15:09
    #8
    Fjosok skrev 2009-05-17 15:00:53 följande:
    skojade mest Kul med en som faktiskt verkar intressera sig för mannens kläder, här på BT verkar det vara standard att nästan försöka klä ner killarna. När jag reagerade på en tråd där en tjej skröt över sin Maggie Sottero för 10 000:- och att dom samtidigt hade köpt kostym åt honom på Dressman för 1200:- och var såååååå nöjd så kunde jag inte hålla mig för skratt :)Ska söka upp några bra sidor, ge mig bara några minuter :)
    Hahhaha jag förstod det =) Usch ja sådana tjejer tänker bara på sig själv. Det är minst lika mkt hans bröllop som mitt. Båda skall stå i centrum och inte enbart jag.
  • Fjosok
    Äldre 17 May 15:11
    #9

    Ännu bättre med dom som ska ha frack med färgad fluga och gördel?

    Sen när har man gördel till frack? Man har vit väst och vit fluga, bara. Eller det är klart, man kan alltid hävda att man har minsann rätt att göra annorlunda men det är oftast dom som blir missnöjda då hans outfit snarare påminde om trollkarlar eller kontinentala showartister

  • MeAndU
    Äldre 17 May 15:13
    #10

    Tack för tipset Fjosok!!! =)

Svar på tråden Brudgummens kläder