• Mia84

    Transport?

    Hej på er alla!

    Jag tänkte höra med er om det är någon som vet om det finns någon gammal bil att hyra i Borås trakterna till bröllop i september 2009??
    Har sökt massa men alla är så dyra om man hyr via någon bilfirma. Så om det är någon som känner nån som vill hyra ut sin gammla bil. Så hör av er till mig. Skulle bli väldigt glad.

    Mvh Maria

  • Svar på tråden Transport?
  • Mamli

    jag har ju sån tur att svärfar jobbar på saab så han kan hyra en cab (ljusgrön) för 75kr per dygn.
    Du känner inte nån som jobbar där?? Finns ju flera bilar att välja mellan.

  • Mia84

    Tack så jätte mycket för era svar.

    Ullis: ja jag hade redan vart inne och kikat på den sidan..

    Tarzan: Ja det är juh det som är frågan vad för bil. Jag o min man ska vara värdpar på våra vänners bröllop och kollar på detta åt dem, de vet inte riktigt heller vad de vill ha, bara att det inte ska kosta allt för mycket. Vad är det för bilar du har och vad skulle det kosta? du kan få maila till på maria.gson@gmail.com

    Mamli: Ja jag har några kontakter i bil branschen men har för mig att det inte går att hyra för så billig peng. Men får kolla upp det. tack!

  • Belle och Chrille

    Jag är också intresserad av en gammal och/eller stilig bil i Boråsområdet. Gifter oss den 11/7.

  • ullis33

    Finns det möjlighet att hyra ngn av dessa bilar i Göteborg nästa år i Augusti?

  • Nordiskbrud
    Tarzan66 skrev 2009-06-08 13:11:37 följande:
    Jag finns i det "gamla" Skaraborg.Mvh Tz
    Råkar inte vara nära Skara?
  • Troligen

    okej, jag bor 5 mil ifrån skara. Vad skulle det kosta för dig att ta dig hit och köra oss? Tarzan66

  • Belle och Chrille

    Jag är mycket intresserad av din Volvo 1800ES. Vi gifter oss den 11 juli i år i Borås. (Bor dock i skövde)

    Om detta skulle vara möjligt för dig, vad tar du för det?

Svar på tråden Transport?