• aikido­aasa
    Äldre 17 May 13:42
    2734 visningar
    7 svar
    7
    2734

    Ha! Celluliterna nästan borta!


    Tog en rejäl titt i spegeln för en stund sedan. Och jag fick en rejäl chock!!!
    Apelsinhuden på rumpan och baksidan av låren är nästan helt borta! Även om jag har en hel vikt att bli av med så kan jag ändå känna mig riktigt nöjd.
    Massages stolen (OBH Nordica) so jag fick i födelsedagspresent har gjort underverk. Den är min bästa ompis efter en lång dag på jobbet och sedan att jag får detta plusset med rumpan gör den bara ännu bättre.

    Så visst stämmer det att man kan vibrera bort celluliter. Det har jag nu fått bekräfat. Och svaret är nej, kostvanorna är de samma och det är inte mycket mer träning än tidigare heller som har gjort detta... men det kommer att göra min vikt mindre nu när jag sätter igång.
  • Svar på tråden Ha! Celluliterna nästan borta!
  • 200907­25
    Äldre 17 May 13:55
    #1

    Grattis får man väll säga då, du verkar så oerhört glad så det skall du ha!

  • aikido­aasa
    Äldre 17 May 14:29
    #2

    Tackar.
    Man ska alltid bli glad åt allt positivt... även om det ibland kanske bara är en liten sak i det stora hela.

  • 200907­25
    Äldre 17 May 15:51
    #3

    men det e klart!

  • fingal­62
    Äldre 17 May 17:46
    #4

    Har sett mycket reklam för Clarins High Definition på senaste. Det är en creme som ska vara väldigt bra för celluliter! Någon som testat den? Den finns att köpa på bla Hudoteket, www.hudoteket.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl&artgrp=&artnr=20415%20000-6&visa=1-200&Sort=Beskr&Visn=Sokresultat

  • Celest­e97
    Äldre 17 May 20:17
    #5

    Good for you!
    Har din vikt förändrats något under den här tiden då?

  • aikido­aasa
    Äldre 17 May 23:24
    #6

    Njae... den var på väg ner... sen kom pollenallergin och jag blev stillasittande och kunde inte träna... då gick jag upp igen. Nu när jag börjar känna mig bättre så ska jag ta tag i det igen och se till att bli mer beach fin.
    Insåg att jag har inte kunnat träna på mer än en månad av bland annat pollen.

  • Celest­e97
    Äldre 17 May 23:34
    #7

    Men, hur kan cellisarna försvinna bara sådär? Måste man inte gå ned i vikt för att få bort dem?

Svar på tråden Ha! Celluliterna nästan borta!