Bäckaskog slott i Kristianstad
Är det någon som har gift sig på Bäckaskog slott? Kan man ha vigseln ute och vad kostar lokalen att hyra?
Är det någon som har gift sig på Bäckaskog slott? Kan man ha vigseln ute och vad kostar lokalen att hyra?
bäckaskogs slott ligger inte i Kristianstad de ligger mellan Kiaby o Barum
nej förlåt men vigsel har jag inte haft där men dock varit på studentbal där. skall fotas där på bröllopet.
Det är bäckaskogsförsamling som ansvarar för vigslar där o de hare tt litet kapell, emn akn nog tänka mig att man kan vigas ute. det rä ju slotts lokal o jag evt inte om man kan hyra bara lokal elelr måste ha mat från deras restaurang. men ring dem, tror de e samma ägare som nrä jag hjälpte en tjej att rida deras hästar för 10 år sen o de är trevliga
Var bor du som vill gifta dig där?
det finns ett jättefint kapell på slottet man kan vigas i, men vill ni vigas ute går det säkert bra. Beror nog mest på vigselförättaren. Lokalhyran kan nog variera ganska kraftigt beroende på om ni vill hyra "stallet" eller festvåningen uppe på slottet. Sen finns det säkert olika prisnivåer på menyerna oxå...
en kollega till mig gifte sig där och hon var supernöjd och rekommenderade det varmt till mig.