• solhat­ten
    Äldre 15 May 19:53
    3201 visningar
    7 svar
    7
    3201

    Kritstrecksrandig kostym? bilder?

    Någon vars kille haft kritstrecksrandig kostym? Har ni bilder? Och vad hade han för väst under (om han hade väst) ?

  • Svar på tråden Kritstrecksrandig kostym? bilder?
  • Maggan Haggan
    Äldre 16 May 19:03
    #1

    Min sambo funderar också på att ha kritstrecksrandig kostym. På MQ har vi sett en som är jätte fin, mycket tunna och diskreta ränder och likadan väst till hade vi tänkt. Min klännig är ganska enkel och inte hel lång så det passar nog bra i hop.

  • Snuffl­an
    Äldre 16 May 19:28
    #2

    Min sambo kommer ha en kritstrecksrandig kostym på bröllopet, bild finns i mitt galleri när han provar den.

  • solhat­ten
    Äldre 16 May 19:38
    #3

    Maggan haggan: Vad kostar den på MQ? Min sambo köpte en på dressman igår och den var ju billligt och snygg och så. Men jag vet inte hur bra kvalitén är. Han har två kostymer från MQ innan som har varit jättebra! Blev lite nyfiken nu=)

    Snufflan: HAr din sambo typ ivoryfärgad väst under? Blir det snyggt? Min klänning är ju den färgen så vi tänkte att det skulle vara fit, men har inte provat till kostymen.

  • Snuffl­an
    Äldre 16 May 19:54
    #4

    Det är en cream färgad väst men det är väll typ som ivory, eller... Jo det blev riktigt snyggt, var först orolig för att västen skulle se smutsgul ut mot den vita skjortan men det blev hur snyggt som helst.

  • Maggan Haggan
    Äldre 16 May 21:50
    #5

    Kostymen på MQ skulle gå på 2800 kr tror jag, om jag inte minns fel, byxa+kavaj+väst.

    Vi kommer nog köra med väst i samma färg som kostymen, då det blir mer i samma stil som min klänning, men visst är det snyggt med dessa mönstrade västar i olika färger.

  • intelä­ngekva­rnu
    Äldre 19 May 13:56
    #6

    www.suitopia.se, kostar ca 2000kr

  • solhat­ten
    Äldre 19 May 19:31
    #7

    intelängekvarnu: Min sambo vill helst ha en brun kostym, och det bäställde vi från suitopia.se. Men den blev inte bra =( så därför vågar vi inte beställa därifrån igen. Och vi hittar inga bruna i affärerna så nödlösningen blir randig=)

Svar på tråden Kritstrecksrandig kostym? bilder?