• Boomtown

Försvinner mina favoriter allt eftersom?

Jag tycker mig sakna en hel del bra att ha trådar. Försvinner dom av sig självnär de är för gamla eller är det bara jag som är förvirrad och har gjort det själv?

• Svar på tråden Försvinner mina favoriter allt eftersom?
  • SofieochJamie

Ja undrar samma sak, har sparat trådar som är bra tips att ha framöver men nu är alla lite äldre borta. Och sökfunktionen på BT suger!

• J D

Japp, som jag har förstått det så försvinner de allteftersom (och jag är inte heller glad över det).

Håller med om att sökfunktionen inte är bra, bättre att använda google och lägga in brollopstorget i sökkriterierna.

• Boomtown

Det är ju förbannat. Det var en massa bra info jag hade sparat. Egentligen borde det upplysas om det. Det blir så mycket extra arbete

• J D

Boomtown skrev 2009-05-12 17:15:33 följande:
    Det är ju förbannat. Det var en massa bra info jag hade sparat. Egentligen borde det upplysas om det. Det blir så mycket extra arbete

Håller med. Ska framföra det till högre makt!

• Boomtown

J D skrev 2009-05-12 17:25:18 följande:

Håller med. Ska framföra det till högre makt!
    Det låter utmärkt
  • J D

Boomtown skrev 2009-05-12 18:18:55 följande:
    J D skrev 2009-05-12 17:25:18 följande: Det låter utmärkt

Done . Nu får vi invänta svar.

• stl48

Favoriterna ändrar färg lite innan de försvinner. Om man öppnar dem så ligger de kvar längre. Man måste "aktivera" sina favoriter med jämna mellanrum för att de ska stanna kvar.
    Rörigt!! Hoppas att ni förstår hur jag menar.

• Boomtown
    stl48 skrev 2009-05-12 20:40:19 följande:
    Favoriterna ändrar färg lite innan de försvinner. Om man öppnar dem så ligger de kvar längre. Man måste "aktivera" sina favoriter med jämna mellanrum för att de ska stanna kvar.Rörigt!! Hoppas att ni förstår hur jag menar.
    Då förstår jag. Men det är ju inget man går in och gör. Lätt att glömma
  • J D
    stl48 skrev 2009-05-12 20:40:19 följande:
    Favoriterna ändrar färg lite innan de försvinner. Om man öppnar dem så ligger de kvar längre. Man måste "aktivera" sina favoriter med jämna mellanrum för att de ska stanna kvar.Rörigt!! Hoppas att ni förstår hur jag menar.
    Aha, där ser man!
Svar på tråden Försvinner mina favoriter allt eftersom?