• Chersm­in
    Äldre 12 May 13:55
    8449 visningar
    33 svar
    33
    8449

    Blivande Växjöbrudar

    Hej, startar en ny tråd för alla oss som ska gifta oss i Växjötrakten. Jag ska gifta mej 27 juli i sommar utomhus. Letar just nu efter prisvärd frisör, fotograf och min drömklänning.

  • Svar på tråden Blivande Växjöbrudar
  • tesand
    Äldre 17 May 14:41
    #1

    här är en med som ska gifta mig men det blir nästa sommar=)..Jag hittade min drömklänning på tradera det är dressnbest som hade den ute.. heelt underbart vacker=)...min sambos kusin ska fota oss så där slipper vi en kostnad och min kompis är frisör så där blir det inte heller så dyrt..=)..men du kan inte kolla med kungsmadsskolans elever på frisörlinjen??ett alternativ för jag vet att det e dyrt med bröllopsuppstänningar=(..vart ska ni gifta er?

  • pearlg­irl
    Äldre 18 May 17:43
    #2

    här är en till som gifter sig i Växjö, den 22 augusti blir det för oss.
    Vi har bokat MLI Foto, har tagit jättefina bilder tidigare och är väldigt trevlig att ha att göra med.
    Jag ska fixa håret på kajsa & Co i stan, de har rätt bra priser där.

  • River
    Äldre 22 May 15:46
    #3

    11 juli gifter vi oss. Det blir ett litet borgerligt bröllop med middag med familjen efteråt. Vi vill dock satsa en bra fotograf som tar fina bilder, är det nån som känner till nån sån och vad de kostar?

  • UBW
    Äldre 25 May 00:07
    #4

    Hej!
    Här är ytterligare en växjö-brud (en utflyttad sådan, bor numera i sthlm). Kommer gifta mig nästa vår.
    Var ska ni gifta er och var blir festen? Hur många gäster?
    Bor ju inte i Växjö längre, därför är alla tips på florister, frisörer, fotografer etc. välkomna.

  • primul­akarls­son
    Äldre 25 May 08:40
    #5

    Hej en växjö brud till. Gifter mig nu på lördag den 30 maj. Allt är klart vad jag kan se men kommer säkert på någt under veckan. Vi ska ha hemmagjord bufe oh vigas i Mariakyrkan

  • UBW
    Äldre 25 May 17:22
    #6

    Oh, i Mariakyrkan konfirmerades jag!

  • River
    Äldre 26 May 14:19
    #7

    Var ska ni fixa hår och make-up?

  • UBW
    Äldre 26 May 23:27
    #8

    har hört och läst att kajsa & co är bra men har ingen egen erfarenhet av dem. Någon annan?

  • River
    Äldre 2 Jun 17:15
    #9

    Jag har bokat sminkning på Make up store men jag har fortfarande ingen fotograf eller frisör *panik*

  • pearlg­irl
    Äldre 5 Jun 09:23
    #10

    Jag har också bokat sminkning på Makeup Store och hoppas det ska bli bra.

    Fotograf kan jag rekommendera MLI foto eller Daniel K Johansson som också tar jättefina bilder, men tyvärr var uppbokad vårt datum.

Svar på tråden Blivande Växjöbrudar