• JustMe­AndMyL­ove
    Äldre 11 May 05:22
    1341 visningar
    1 svar
    1
    1341

    Tänk att det ska vara så sårt att sova!

    Ligger och rullar runt i sängen, stör mig på Ms snarkningar, på hundj**eln som gnyr och springer i sömnen. Chili, honkatten löper och sjunger kärlekssånger medan hon springer in och ut ur sovrummet.
    Har legat nu i FYRA TIMMAR och gjort avslappningsövningar, försökt meditera, testat självhypnos, lugnande öretr.
    Nu är klockan över 5 och jag ska upp om senast fyra timmar, så en sömntablett är inget alternativ, dessutom tycker jag det är så jäkla obehagligt att ta dem, blir alldeles snurrig av dem.

    Nu är man ju dessutom hungrig och måste upp på toa och då måste man ta en cigg och sen måste man ta en snus och sen testar man en kopp te, och så ska man BARA kolla mailen och så:
    Nämen? BT? Hur i all världens hamna jag här?!

    Och M gnisslar TÄNDER

    blir GALEN!!!

    tänk att man kan ligga en natt och titta på sin blivande och tycka att hon är så fiiin och sööööt när hon sover och nästa natt önska man att man hade separata sovrum!

  • Svar på tråden Tänk att det ska vara så sårt att sova!
  • Snodda­sen
    Äldre 11 May 15:18
    #1

    Jag känner igen det där..min käraste snarkar nåt otroligt. Fast jag knuffas lite då och då och då tystnar hon så jag hinner somna..haha.

    Vi gifter oss den 10/10-09! Vi ingår äktenskap!Livet är allt bra härligt!

    Lycka till med sömnen inatt!

Svar på tråden Tänk att det ska vara så sårt att sova!